Reklama
Rozwiń
Reklama

Więcej czasu na YouTube i Netflix. Co oglądaliśmy w sierpniu 2023 roku

W sierpniu platformy streamingowe w Polsce odnotowały kolejny rekord oglądalności – wynika z najnowszych danych Nielsena zebranych w ramach badania „The Gauge”. Traciły kablówki i platformy satelitarne.

Publikacja: 20.09.2023 16:04

Więcej czasu na YouTube i Netflix. Co oglądaliśmy w sierpniu 2023 roku

Foto: Adobe Stock

W sierpniu 2023 r. 7,1 proc. czasu spędzonego przed ekranem telewizorów widzowie w Polsce przeznaczyli na programy dostępne na platformach streamingowych. To wzrost o 0,2 pkt proc. w porównaniu z lipcem br., który również był rekordowy.

Udział w rynku oglądalności umocnił YouTube (do 2 proc.), a Netflix utrzymał udział 1,7 proc. Nielsen nie wyróżnia innych serwisów (inaczej np. w Stanach Zjednoczonych, czy Meksyku), ponieważ żaden z nich nie osiąga odpowiednio wysokiego udziału.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama