Więcej czasu na YouTube i Netflix. Co oglądaliśmy w sierpniu 2023 roku

W sierpniu platformy streamingowe w Polsce odnotowały kolejny rekord oglądalności – wynika z najnowszych danych Nielsena zebranych w ramach badania „The Gauge”. Traciły kablówki i platformy satelitarne.

Publikacja: 20.09.2023 16:04

Więcej czasu na YouTube i Netflix. Co oglądaliśmy w sierpniu 2023 roku

Foto: Adobe Stock

W sierpniu 2023 r. 7,1 proc. czasu spędzonego przed ekranem telewizorów widzowie w Polsce przeznaczyli na programy dostępne na platformach streamingowych. To wzrost o 0,2 pkt proc. w porównaniu z lipcem br., który również był rekordowy.

Udział w rynku oglądalności umocnił YouTube (do 2 proc.), a Netflix utrzymał udział 1,7 proc. Nielsen nie wyróżnia innych serwisów (inaczej np. w Stanach Zjednoczonych, czy Meksyku), ponieważ żaden z nich nie osiąga odpowiednio wysokiego udziału.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Media
„Rzeczpospolita” liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce
Media
Zmarł Wiesław Podkański, wieloletni prezes Ringier Axel Springer Polska
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Media
Radio Zet: Daniel Obajtek chciał kupić „Rzeczpospolitą”. Nie kupił, ale wydał setki tysięcy złotych
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne