Reklama
Rozwiń
Reklama

Wyniki Agory w II kwartale 2016: tęsknota za „Wiedźminem"

Słabsze od prognoz analityków okazały się wyniki finansowe Grupy Agora w II kwartale br. Straty właściciela kin Helios i „Gazety Wyborczej" były wyższe niż mówiły prognozy analityków.

Aktualizacja: 12.08.2016 11:22 Publikacja: 12.08.2016 09:43

Słabsze od prognoz analityków okazały się wyniki finansowe Grupy Agora w II kwartale br. Straty właś

Słabsze od prognoz analityków okazały się wyniki finansowe Grupy Agora w II kwartale br. Straty właściciela kin Helios i „Gazety Wyborczej" były wyższe niż mówiły prognozy analityków.

Foto: Fotorzepa/Krzysztof Skłodowski

Giełdowa grupa nie ukrywa, że brak projektów o skali „Wiedźmin 3" osłabił jej wyniki. Silne spadki wpływów reklamowych odczuwa jej flagowy dziennik. Zarząd mocno ściął prognozy dla tego segmentu rynku.

296,2 mln zł, o 1,2 proc. więcej niż rok wcześniej wyniosły skonsolidowane przychody Agory w II kwartale 2016 r. Były tym samym o 2,7 proc. wyższe niż średnia prognoz analityków ankietowanych przez PAP. EBITDA (zysk operacyjny powiększony o amortyzację kinowo-mediowej grupy wyniosła 22,9 mln zł, spadając o 32 proc. rok do roku. Była też nieco niższa (o 4,3 proc.) od prognoz specjalistów.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama