Reklama
Rozwiń
Reklama

Skończyła się era telewizji. Nawet nie trzeba nam tego powtarzać. Każdy wie, że teraz to już tylko internet, platformy streamingowe, media społecznościowe. Tam komentuje się politykę, tam ogląda się nowości, tam gra się w gry komputerowe na oczach całego świata. Odliczamy do końca tradycyjnych stacji i programów. W końcu internet zaoferował nam tyle dobra, tyle nowości, że do końca życia nie poradzimy sobie z jego bogactwem. Jednak czy rzeczywiście jest to prawda? A może wszyscy ulegliśmy pewnemu złudzeniu, źle zinterpretowaliśmy pewne statyczne dane. Bo przecież w internecie królują formaty, które w telewizji świeciły triumfy dobre 20 lat temu: reality shows, talk shows… Podane trochę inaczej, ale w gruncie rzeczy tak samo. A dane mówią jedno – telewizję w Polsce ogląda całkiem liczne grono nie tylko młodych osób. Czy nie pogrzebaliśmy jej trochę za wcześnie?

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama