Reklama

Pierwsza napisała o tym „Rzeczpospolita”

„Rzeczpospolita” była w 2016 roku najczęściej cytowanym medium w Polsce – pokazał opracowany właśnie ranking Instytut Monitorowania Mediów. Udostępniamy więc dziesięć tekstów, które były najchętniej przytaczane przez inne redakcje.

Aktualizacja: 10.02.2017 13:39 Publikacja: 09.02.2017 23:22

Pierwsza napisała o tym „Rzeczpospolita”

Foto: rp.pl

Na naszą gazetę powoływano się ponad 6273 razy, dzięki czemu w rankingu „Najbardziej opiniotwórcze polskie media w 2016 roku” wyprzedziliśmy nie tylko inne dzienniki (drugie miejsce zajęła „Gazeta Wyborcza”), ale i radia (trzecia pozycja to RMF FM), kanały telewizyjne (tuż za podium - TVN24) i wszelkie inne media.

Według ekspertów nasz sukces to nie tylko efekt podejmowania ważnych tematów i wysokiego poziomu warsztatowego reporterów „Rzeczpospolitej”, lecz również różnorodności oferty („Plus Minus”, grzbiety „Ekonomia & rynek”, „Prawo co dnia”, „Życie regionów” itd. oraz codzienne wywiady w Rzeczpospolita TV) oraz zachowania równego dystansu wobec wszystkich poglądów obecnych w debacie politycznej i społecznej. - Parafrazując znanego przedwojennego polityka można powiedzieć, że dla tytułu prasowego jedna rzecz jest bezcenna: wiarygodność – tłumaczy prof. Stanisław Jędrzejewski, medioznawca.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Warszawa
Sklep Wokulskiego przy Krakowskim Przedmieściu na dłużej. Filmowcy przypominają o historii Pałacu Karasia
Kraj
AI zagrożeniem dla Warszawy? Reklamy generowane przez sztuczną inteligencję pod lupą
Kraj
Wojna tuż za granicą, a politycy się kłócą. Spory ucichły tylko na dwa dni
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Materiał Płatny
OGŁOSZENIE
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama