Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.05.2015 13:34 Publikacja: 26.05.2015 13:34
Foto: Bloomberg
Jak donosi Wall Street Journal największy internetowy sprzedawca na świecie ma już gotową stosowną platformę poprzez którą lokalni producenci wszelkiego rodzaju towarów rękodzielniczych jak ubrania, biżuteria czy meble. Zaproszenia do skorzystania z niej dostali sprzedawcy korzystający z konkurencyjnego na rynku amerykańskim Etsy- ani ta firma ani Amazon nie chciały oficjalnie sytuacji skomentować.
Jak zauważa dziennik oferta Amazonu nie jest specjalnie konkurencyjna cenowo – żąda od sprzedawców 15 proc. prowizji od sprzedawanych za jego pośrednictwem towarów, podczas gdy Etsy zadowala się jedynie 3,5 proc. Firma nie dawno podała, że ma obecnie 20,8 mln kupujących z co najmniej jedna transakcją na koncie wobec 15,3 mln rok temu. Amazon ma z kolei 278 mln aktywnych kont.
USA uderzyły w irańskie instalacje jądrowe. Szczyt NATO i nowy plan wydatkowy – 5 proc PKB. Polska i państwa bał...
Import cementu z Ukrainy do Polski w I kwartale wzrósł o ponad 160 proc. w stosunku do tego samego okresu ubiegł...
Bezpieczeństwo ma nie tylko charakter militarny, ale i zdrowotny, lekowy. Musimy produkować więcej leków w kraju...
W sobotę specjaliści ds. ratownictwa morskiego wydobyli na powierzchnię zatopiony superjacht brytyjskiego potent...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Tak dłużej być nie może - tak German Gref, prezes największego banku Rosji, komentuje całkowity brak nowych inwe...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas