Energetyka

Enea – kolejna zachęta dla zmieniających sprzedawcę

Enea uruchomiła loterię dla klientów, którzy między 16 marca a 12 czerwca zmienią aktualna taryfę na ofertę spółki.
Bloomberg
Enea uruchomiła loterię dla klientów, którzy między 16 marca a 12 czerwca zmienią aktualna taryfę na ofertę spółki.

Do wygrania będzie między innymi rok energii za darmo. To kolejny elementem kampanii pod hasłem „Energia+". - Loteria jest wzmocnieniem całej naszej kampanii produktowej – tłumaczy Grzegorz Kinelski, wiceprezes ds. handlowych Enea.

W ofercie poznańskiej spółki można kupić energię z dodatkowymi usługami: ubezpieczeniem, kontem w banku. Jak pisaliśmy w „Rz" wkrótce dołączą do tego także ubezpieczenia zdrowotne i inne korzyści.

Taką pakietową sprzedaż Enea oferuje wszystkim klientom, zarówno tym już korzystającym z jej usług, jak i nowym. Oferta i loteria wsparte są kampanią reklamową w ogólnopolskich mediach – w radiu, telewizji oraz w Internecie. Specjalnie do promocji nowych usług stworzona została także platforma www.energiaplus.pl. Za jej pośrednictwem klienci będą mogli zarejestrować umowę i wziąć udział w loterii, która zakończy się 12 czerwca.

Obszar sprzedaży stał się areną zaostrzonej walki między spółkami energetycznymi. Jak pokazał już ubiegły rok coraz więcej klientów, także z grupy gospodarstw domowych korzysta z możliwości zmiany sprzedawcy. Z danych URE wynika, że do końca 2014 r. ponad 287,7 tys. klientów indywidualnych przeniosło rachunek do innej firmy obracającej prądem. Tylko w ub.r. zrobiło to 152,1 tys. gospodarstw.

Źródło: ekonomia.rp.pl

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL