Materiał powstał przy współpracy z Browarem Amber
Rzemieślniczy Browar Amber stworzył w 2015 roku serię „Po godzinach" jako uzupełnienie swojej stałej oferty piwnej, do której należą takie klasyki jak Żywe, Pszeniczniak, Koźlak czy Johannes, wciąż cieszące się ogromną popularnością wśród konsumentów. Wypuszczając na rynek nową serię, pomorski browar wyszedł naprzeciw oczekiwaniom coraz bardziej świadomych i wyedukowanych klientów. – Seria „Po godzinach", stanowiąca nasze autorskie interpretacje na temat różnych stylów piwnych, jest efektem twórczego myślenia i skłonności do eksperymentowania naszych piwowarów. Tworząc serię, wykorzystaliśmy także pomysły spływające do browaru od konsumentów, otwartych na piwną rewolucję – tłumaczy Marek Skrętny, dyrektor ds. marketingu Browaru Amber.
Do tej pory w ramach serii pojawiło się czternaście stylów piwnych, każdy warzony w bardzo małej ilości, zaledwie 200 hektolitrów. Jednak niektóre style na prośbę klientów są powtarzane.
– Jeśli zauważymy, że któreś z piw przypadło do gustu konsumentom, to na ich prośbę powtarzamy popularny styl piwny. W efekcie wznawialiśmy już produkcję takich piw jak Cherry Milk Stout, Apple Wheat, Saison na Madagaskar czy American India Pale Ale – podkreśla Marek Skrętny. Klienci upominają się o wznowienia, ponieważ w ciągu zaledwie trzech lat seria „Po godzinach" podbiła piwny rynek. – Nasza seria stała się sama w sobie silną marką. Kolejne piwa z serii są oczekiwane przez konsumentów, a kiedy wejdą na rynek, sprzedają się bardzo szybko. Emocje budzi już sama informacja o tym, co będziemy warzyć – dodaje Marek Skrętny.