Wyjątkowe piwa z Browaru Amber

Unikalne, dopracowane piwa z limitowanej serii „Po godzinach" rzemieślniczego Browaru Amber zdobyły sobie w ciągu zaledwie trzech lat uznanie konsumentów. Na rynek wchodzi właśnie kolejne piwo z tej serii, idealny na letnie upały Hippyskus.

Publikacja: 31.07.2018 15:29

Wyjątkowe piwa z Browaru Amber

Foto: materiały prasowe

Materiał powstał przy współpracy z Browarem Amber

Rzemieślniczy Browar Amber stworzył w 2015 roku serię „Po godzinach" jako uzupełnienie swojej stałej oferty piwnej, do której należą takie klasyki jak Żywe, Pszeniczniak, Koźlak czy Johannes, wciąż cieszące się ogromną popularnością wśród konsumentów. Wypuszczając na rynek nową serię, pomorski browar wyszedł naprzeciw oczekiwaniom coraz bardziej świadomych i wyedukowanych klientów. – Seria „Po godzinach", stanowiąca nasze autorskie interpretacje na temat różnych stylów piwnych, jest efektem twórczego myślenia i skłonności do eksperymentowania naszych piwowarów. Tworząc serię, wykorzystaliśmy także pomysły spływające do browaru od konsumentów, otwartych na piwną rewolucję – tłumaczy Marek Skrętny, dyrektor ds. marketingu Browaru Amber.

Do tej pory w ramach serii pojawiło się czternaście stylów piwnych, każdy warzony w bardzo małej ilości, zaledwie 200 hektolitrów. Jednak niektóre style na prośbę klientów są powtarzane.

– Jeśli zauważymy, że któreś z piw przypadło do gustu konsumentom, to na ich prośbę powtarzamy popularny styl piwny. W efekcie wznawialiśmy już produkcję takich piw jak Cherry Milk Stout, Apple Wheat, Saison na Madagaskar czy American India Pale Ale – podkreśla Marek Skrętny. Klienci upominają się o wznowienia, ponieważ w ciągu zaledwie trzech lat seria „Po godzinach" podbiła piwny rynek. – Nasza seria stała się sama w sobie silną marką. Kolejne piwa z serii są oczekiwane przez konsumentów, a kiedy wejdą na rynek, sprzedają się bardzo szybko. Emocje budzi już sama informacja o tym, co będziemy warzyć – dodaje Marek Skrętny.

Aby mieć pewność, że piwo na pewno spełni oczekiwania klientów, potrzebny jest czas i dużo cierpliwości. – W niektórych przypadkach przygotowanie nowego piwa przebiega bardzo sprawnie i zajmuje około pół roku, ale zdarza się, że prace trwają latami. Do niektórych stylów piwnych mamy wiele podejść. Ponadto cały proces wydłuża się, ponieważ aby wyciągnąć wnioski z pierwszego uwarzenia piwa, trzeba poczekać, aż cały proces się zakończy. W Browarze Amber każde nowe piwo najpierw warzone jest w ilości pięciu litrów, dokładnie w taki sposób, w jaki warzą piwo piwowarzy domowi . Na podstawie takich prób budujemy receptury nowych stylów piwnych – podkreśla Marek Skrętny. W efekcie proces powstawania piwa w małym browarze rzemieślniczym jak Browar Amber, któremu zależy na unikalnym smaku, trwa nierzadko dwa lub trzy lata. Tyle czasu zajmuje odpowiednie dobranie składników i wielokrotne przeprowadzanie procesu warzenia od kadzi zaciernej aż do rozlewu piwa do butelek.

Piwowarzy z Browaru Amber wciąż eksperymentują z kolejnymi smakami. Już wkrótce będzie miało premierę nowe piwo z serii „Po godzinach" o nazwie Hippyskus, idealny na lato lekki lager z dodatkiem kwiatu hibiskusa. To na pewno nie koniec nowości z Browaru Amber. – Nasi piwowarzy mają mnóstwo pomysłów. Na razie zrealizowaliśmy tylko niewielką część z nich.

Cały czas inspirują nas trendy światowe, ale także wydarzenia na krajowym rynku. Nieustający bodziec do rozwoju stanowią dla nas też rozmowy z konsumentami, z którymi spotykamy się między innymi na tak licznych w Polsce festiwalach piwnych – podkreśla Marek Skrętny.

Materiał powstał przy współpracy z Browarem Amber

Rzemieślniczy Browar Amber stworzył w 2015 roku serię „Po godzinach" jako uzupełnienie swojej stałej oferty piwnej, do której należą takie klasyki jak Żywe, Pszeniczniak, Koźlak czy Johannes, wciąż cieszące się ogromną popularnością wśród konsumentów. Wypuszczając na rynek nową serię, pomorski browar wyszedł naprzeciw oczekiwaniom coraz bardziej świadomych i wyedukowanych klientów. – Seria „Po godzinach", stanowiąca nasze autorskie interpretacje na temat różnych stylów piwnych, jest efektem twórczego myślenia i skłonności do eksperymentowania naszych piwowarów. Tworząc serię, wykorzystaliśmy także pomysły spływające do browaru od konsumentów, otwartych na piwną rewolucję – tłumaczy Marek Skrętny, dyrektor ds. marketingu Browaru Amber.

0 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Kultura
Była dyrektor Zachęty, Hanna Wróblewska, zastępuje Bartłomieja Sienkiewicza
Kultura
Nowości na Zamku Królewskim w Warszawie. Porcelana, obrazy Matejki i van Loo
Kultura
Warszawa: Majówka w Łazienkach Królewskich
Kultura
Plenerowa wystawa rzeźb Pawła Orłowskiego w Ogrodach Królewskich na Wawelu
Materiał Promocyjny
Dlaczego warto mieć AI w telewizorze
Kultura
Powrót strat wojennych do Muzeum Zamkowego w Malborku