fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Wybrane branże i sektory ruszą ze swoimi produktami na podbój świata

AdobeStock
Jeszcze tylko do jedenastego marca trwa nabór wniosków o dofinansowanie udziału w zagranicznych targach, wystawach i misjach gospodarczych, które to wydarzenia mają promować polskie firmy i ich produkty.

„Wsparcie MSP w promocji marek produktowych – Go to Brand" to jedno z działań programu „Inteligentny rozwój" (nr 3.3.3). Za jego realizację odpowiada Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, a postawionym przed nim celem jest zwiększenie rozpoznawalności polskiej gospodarki, a w szczególności kilku wybranych sektorów na świecie, a tym samym przyczynienie się do zwiększenia liczbylub wartości zawieranych kontraktów międzynarodowych i uczynienia polskiego eksportu skuteczniejszym. To ostatnie powinno m.in. oznaczać odważniejsze wchodzenie rodzimych firm na odleglejsze, tj. pozaeuropejskie rynki. W tej chwili zdecydowana większość towarów i usług, jakie eksportujemy, trafia na rynek europejski, w szczególności do państw Unii Europejskiej.

Czytaj także: Firmy ubiegające się o dotacje powinny pamiętać o unijnej polityce

Z jednej strony jest to zjawisko naturalne, nie budzące zaskoczenia. Te rynki są nam najbliższe i geograficznie, i kulturowo. Do t...

Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA