Aktualizacja: 21.12.2016 05:16 Publikacja: 20.12.2016 18:31
Charytatywny Xmas Market organizuje co roku w swoich biurach Accenture Operations Polska.
Foto: materiały prasowe
Poprawa na rynku pracy wyraźnie zwiększyła chęci firm do gwiazdkowego obdarowywania pracowników – wynika z badania instytutu Millward Brown i Sodexo Benefits and Rewards Services. Według niego w tym roku 90 proc. pracodawców wręczy świąteczne prezenty załodze. To o jedną trzecią więcej niż w 2013 r., gdy dopiero pojawiały się oznaki „rynku pracownika".
Przybyło też pracodawców angażujących się w świąteczną filantropię, czyli w dobroczynny wymiar CSR (społecznej odpowiedzialności biznesu), chociaż skala tej aktywności nie jest jeszcze duża. Według badania agencji zatrudnienia Randstad Polska na wsparcie działań charytatywnych przy okazji świąt Bożego Narodzenia decyduje się 13 proc. firm, najczęściej (42 proc.), tłumacząc to obowiązującą w przedsiębiorstwie tradycją albo chęcią pomocy osobom w trudnej sytuacji (36 proc.). – W co piątej firmie takie działania inicjują sami pracownicy.
Są pokorni, nieroszczeniowi, pracowici, przygotowani na najgorsze warunki i najniższą płacę. Koreańczycy z Półno...
Różnice między oceną najbardziej atrakcyjnych pracodawców a firm, w których pracujemy, są teraz znacząco mniejsz...
Globalne przyspieszenie cyfryzacji pobudza unijny rynek pracy w IT. W ubiegłym roku liczba zatrudnionych tam pro...
Bezrobocie we Francji skoczyło w I kwartale 2025 r. o 8,7 proc. wobec IV kwartału 2024 r. - z 3,1 mln do 3,4 mln...
Wybór ofert pracy w HR jest teraz o połowę mniejszy niż w pierwszych latach po pandemii. I podobnie jak w IT, ro...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas