W szkołach klasy o profilu call-center. Są bardziej potrzebne niż klasy dla przyszłych górników

Klasy zawodowe o profilu call- center dostały pozytywną opinię Ministerstwa Rozwoju.

Aktualizacja: 27.11.2016 09:10 Publikacja: 27.11.2016 08:31

W szkołach klasy o profilu call-center. Są bardziej potrzebne niż klasy dla przyszłych górników

Foto: 123rf.com

Teraz wniosek powędruje do Ministerstwa Edukacji Narodowej i ma szansę na wdrożenie, powiedział w rozmowie z dziennik.pl Marcin Sosnowski, dyrektor wykonawczy Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.

W ramach zajęć uczniowie uczyliby się komunikacji, obsługi programów komputerowych, systemów informatycznych oraz przepisów z zakresu praw konsumenta. Przedmioty zawodowe mają stanowić nie więcej niż 50 procent. Chodzi o to, żeby po skończeniu takiego kierunku najzdolniejsi nadal mogli pójść na studia- tłumaczy w Marcin Sosnowski w dziennik.pl

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Rynek pracy
Polskim firmom już bliżej do idealnego pracodawcy?
Rynek pracy
Już ponad 10 milionów specjalistów ICT w Unii Europejskiej
Rynek pracy
Duży wzrost bezrobocia we Francji
Rynek pracy
HR-owcy dzielą los specjalistów IT. Oni też odczuli wpływ AI
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Materiał Promocyjny
Zawód z misją, nie tylko z cyferkami. Kim naprawdę jest biegły rewident?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne