Reklama
Rozwiń
Reklama

Rosyjski producent chce wypełnić pustkę po Coca-Coli. Nadchodzi Czernogołowka

Po tym jak najwięksi światowi producenci napojów bezalkoholowych porzucili rosyjski rynek, lokalny producent Czernogołowka chce zając ich miejsce i planuje spektakularne przejęcie 50 proc. udziałów w prawie 9 miliardowym rynku.

Publikacja: 03.08.2022 12:29

Rosyjski producent chce wypełnić pustkę po Coca-Coli. Nadchodzi Czernogołowka

Foto: Bloomberg

Masowy exodus zachodnich firm spowodowany sankcjami i restrykcjami po ataku Rosji na Ukrainę stworzył nieoczekiwaną szansę dla rosyjskich firm i przedsiębiorców – pisze Reuters.

Czernogołowka, firma nazwana na cześć miasta pod Moskwą, gdzie została założona w 1998 roku, produkuje przekąski, wodę butelkowaną, ziołowe lemoniady, napoje energetyczne, a od maja tego roku także Cola Czernogołowka, która ma zastąpić Coca-Cole i Pepsi na rosyjskim rynku.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
ORLEN napędza transformację w Europie Centralnej
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama