Komornicy przedstawili Ministerstwu Sprawiedliwości pomysł, aby upoważnić ich do negocjowania ugód między wierzycielami i dłużnikami, które by potem egzekw...
Przedsiębiorca, prowadzący tradycyjny sklep, nie ma obowiązku przyjmowania zwrotów towarów i oddawania pieniędzy niezadowolonemu klientowi. Sytuacja może s...
Żądanie dokonania naprawy, wymiany produktu na nowy, stosownego obniżenia ceny lub wreszcie odstąpienie od umowy. Takie uprawnienia przysługują konsumentom...
Od tego, gdzie kupiliśmy produkt, w tradycyjnym czy internetowym sklepie zależy prawo konsumenta do oddania nietrafionego zakupu i skutecznego ubiegania si...
Zamawiając produkt w sklepie internetowym, można się rozmyślić i w ciągu dziesięciu dni od jego odebrania odstąpić od umowy bez podawania przyczyn. Zwrot t...
Obowiązek gromadzenia przez właściciela auta informacji o tym kto w danym czasie siedział za kierownicą nie oznacza wprowadzenia obowiązku prowadzenia jaki...