Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.02.2017 13:06 Publikacja: 21.02.2017 12:38
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek
We wrześniu ubiegłego roku Krystyna Pawłowicz zwróciła się do UOKiK ze skargą na niemiecką firmę Kaufland, która reklamuje sprzedawane przez siebie produkty, nazywając je "naszymi rodzimymi". Zdaniem posłanki PiS, Kaufland tym samym wprowadzał polskich konsumentów w błąd.
UOKiK przyznał rację Pawłowicz. W piśmie, które posłanka publikuje na swoim profilu na Fb, czytamy, że "wskutek podjętych przez prezesa UOKiK działań firma Kaufland" zadeklarowała modyfikację swoich przekazów reklamowych". Zmiana ma polegać na tym, że firma "zrezygnuje ze słowa 'nasze' w odniesieniu do haseł reklamowych, w których przedsiębiorca wykorzystuje zwroty 'rodzime produkty" czy 'polskie produkty'".
– Koniec z dwukadencyjnością. Koniec z ograniczeniami startowania do różnych organów przedstawicielskich – mówił...
Jarosław Kaczyński został wybrany na prezesa Prawa i Sprawiedliwości na kolejną kadencję. – To wielkie zobowiąza...
PSL szuka pomysłu na wybory parlamentarne, Polska 2050 skonfliktowała się z koalicjantami, a Lewica ryzykuje, że...
Raport poświęcony ocenie rzetelności II tury wyborów prezydenckich w Polsce przygotował na zlecenie Fundacji im....
Szymon Hołownia jako marszałek Sejmu w ostatnich dniach jest pod ogromną presją – zarówno oficjalnie, jak i nieo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas