Reklama
Rozwiń

UOKIK przyznał rację Pawłowicz. Kaufland zmienia hasła

W wyniku interwencji Krystyny Pawłowicz UOKiK zwrócił uwagę sieci Kaufland, a ta zadeklarowała zmianę haseł promocyjnych. Nie będzie już zachwalać "rodzimych produktów".

Aktualizacja: 21.02.2017 13:06 Publikacja: 21.02.2017 12:38

UOKIK przyznał rację Pawłowicz. Kaufland zmienia hasła

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

We wrześniu ubiegłego roku Krystyna Pawłowicz zwróciła się do UOKiK ze skargą na niemiecką firmę Kaufland, która reklamuje sprzedawane przez siebie produkty, nazywając je "naszymi rodzimymi". Zdaniem posłanki PiS, Kaufland tym samym wprowadzał polskich konsumentów w błąd.

UOKiK przyznał rację Pawłowicz. W piśmie, które posłanka publikuje na swoim profilu na Fb, czytamy, że "wskutek podjętych przez prezesa UOKiK działań firma Kaufland" zadeklarowała modyfikację swoich przekazów reklamowych". Zmiana ma polegać na tym, że firma "zrezygnuje ze słowa 'nasze' w odniesieniu do haseł reklamowych, w których przedsiębiorca wykorzystuje zwroty 'rodzime produkty" czy 'polskie produkty'".

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Polityka
PSL chce znieść limit dwóch kadencji w samorządach. Czy taki projekt ma szanse?
Polityka
Jarosław Kaczyński ponownie prezesem PiS
Polityka
Koalicja 15 października jeszcze razem, a już osobno. Rząd podzieli się na listach
Polityka
Jest nowa analiza na zlecenie Fundacji im. Stefana Batorego. Czy wybory zostały sfałszowane?
Polityka
Kryzys w koalicji na tle wyborów. Hołownia mocno naciskany przez KO