Reklama

UOKIK przyznał rację Pawłowicz. Kaufland zmienia hasła

W wyniku interwencji Krystyny Pawłowicz UOKiK zwrócił uwagę sieci Kaufland, a ta zadeklarowała zmianę haseł promocyjnych. Nie będzie już zachwalać "rodzimych produktów".

Aktualizacja: 21.02.2017 13:06 Publikacja: 21.02.2017 12:38

UOKIK przyznał rację Pawłowicz. Kaufland zmienia hasła

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

We wrześniu ubiegłego roku Krystyna Pawłowicz zwróciła się do UOKiK ze skargą na niemiecką firmę Kaufland, która reklamuje sprzedawane przez siebie produkty, nazywając je "naszymi rodzimymi". Zdaniem posłanki PiS, Kaufland tym samym wprowadzał polskich konsumentów w błąd.

UOKiK przyznał rację Pawłowicz. W piśmie, które posłanka publikuje na swoim profilu na Fb, czytamy, że "wskutek podjętych przez prezesa UOKiK działań firma Kaufland" zadeklarowała modyfikację swoich przekazów reklamowych". Zmiana ma polegać na tym, że firma "zrezygnuje ze słowa 'nasze' w odniesieniu do haseł reklamowych, w których przedsiębiorca wykorzystuje zwroty 'rodzime produkty" czy 'polskie produkty'".

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Polityka
Rosyjskie drony nad Polską. Andrzej Duda: Rosja przetestowała Polskę
Polityka
Sondaż: Władysław Kosiniak-Kamysz czy Mariusz Błaszczak? Kto lepszym szefem MON?
Polityka
„Polityczne Michałki”: Rosyjskie drony, kryzys Szymona Hołowni i polityczne manewry Konfederacji
Polityka
Jarosław Kaczyński komentuje słowa Donalda Trumpa. „Ja uważam inaczej”
Reklama
Reklama