Reklama
Rozwiń

Nowy sposób komunikacji spółek

Dyskusja o sposobie raportowania danych, tak by możliwe było pełniejsze ujęcie czynników wpływających na sukces spółek, trwa na rozwiniętych rynkach od lat – pisze prezes Excelsior Capital.

Publikacja: 16.08.2015 21:00

Piotr Dubno

Piotr Dubno

Foto: materiały prasowe

Instytut Rachunkowości i Podatków, organizator X edycji konkursu „The Best Annual Report", z dużą uwagą śledzi komunikację spółek publicznych z interesariuszami. Jesteśmy pełni podziwu, jak wypełniają obowiązki informacyjne i sporządzają niemałą liczbę sprawozdań i raportów, dedykowanych różnym grupom odbiorców.

W większości przypadków są to raporty okresowe, sporządzane dla różnych przedziałów czasowych, ale w obrębie roku obrotowego, a więc sprawozdania finansowe, sprawozdania z działalności, sprawozdania ze stosowania ładu korporacyjnego, raporty odpowiedzialności społecznej, ale również raporty środowiskowe. Obowiązek sporządzania tych raportów wynika z różnych ustaw, rozporządzeń, przynależności do indeksów, konieczności przyznania dotacji czy otrzymania decyzji administracyjnych.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Opinie Ekonomiczne
Michał Hetmański, Kamil Laskowski: Hutnictwo to wyjątek od piastowskiej doktryny Tuska
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Obniżka podatków to miraż. Należałoby je podnieść – na obronę
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Wiadomość o śmierci Zachodu nieco przesadzona
Opinie Ekonomiczne
Marian Gorynia: Dlaczego organizujemy Kongres Ekonomistów Polskich?
Opinie Ekonomiczne
Anita Błaszczak: Stanowiska coraz większego ryzyka