Reklama

Nowy sposób komunikacji spółek

Dyskusja o sposobie raportowania danych, tak by możliwe było pełniejsze ujęcie czynników wpływających na sukces spółek, trwa na rozwiniętych rynkach od lat – pisze prezes Excelsior Capital.

Publikacja: 16.08.2015 21:00

Piotr Dubno

Piotr Dubno

Foto: materiały prasowe

Instytut Rachunkowości i Podatków, organizator X edycji konkursu „The Best Annual Report", z dużą uwagą śledzi komunikację spółek publicznych z interesariuszami. Jesteśmy pełni podziwu, jak wypełniają obowiązki informacyjne i sporządzają niemałą liczbę sprawozdań i raportów, dedykowanych różnym grupom odbiorców.

W większości przypadków są to raporty okresowe, sporządzane dla różnych przedziałów czasowych, ale w obrębie roku obrotowego, a więc sprawozdania finansowe, sprawozdania z działalności, sprawozdania ze stosowania ładu korporacyjnego, raporty odpowiedzialności społecznej, ale również raporty środowiskowe. Obowiązek sporządzania tych raportów wynika z różnych ustaw, rozporządzeń, przynależności do indeksów, konieczności przyznania dotacji czy otrzymania decyzji administracyjnych.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Ptak-Iglewska: Biznes celowo gra z kaucjami
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Grawitacji nie ma!
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Zbrojenia? Konkurencja, głupcze
Opinie Ekonomiczne
Henryk Zimakowski: Kiedy LOT odzyska samofinansowanie?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Gospodarka, głupcze. Dwa lata od wyborów z 15 października
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama