Reklama
Rozwiń
Reklama

Mirosław Proppé: Co pozostawić po sobie, będąc liderem organizacji – np. premierem?

Rozterki lidera, który musi widzieć długoterminową przyszłość organizacji i pokazać wynik kolejnego kwartału. Zarządzanie koalicyjnym rządem łatwe nie jest, jak każdą różnorodną grupą współpracowników. Ale trzeba skupić się na ambitnym celu, a nie rozgrywkach wewnętrznych.

Publikacja: 19.08.2024 09:35

Premier Donald Tusk

Premier Donald Tusk

Foto: PAP/Rafał Guz

Lider każdej firmy czy organizacji wsłuchuje się w nastroje współpracowników, klientów i akcjonariuszy, ale wdraża też pomysły i rozwiązania, aby nie pozostać w tyle, nie przegrać konkurencji z innymi NGO, firmami. Polityk, aby nie przegrać z innymi partiami. I pozostawić coś po sobie – tak, nie bójmy się tego przyznać, każdy lider chce coś osiągnąć, ma ego, które popycha go do szukania nowych rozwiązań, osiągania kolejnych celów. I bardzo dobrze, bo w ten sposób możemy naprawiać sprawy wcześniej zepsute, proponować lepsze rozwiązania, wymyślać nowe produkty i usługi.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Dlaczego chińskie auta zwyciężają?
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Przepisy widmo, ale ryzyko realne
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Opinie Ekonomiczne
Małgorzata Zaleska: NBP – kierunki zmian
Reklama
Reklama