Reklama
Rozwiń
Reklama

Wyniki Grupy TVN w 2014 roku zgodne z oczekiwaniami

Wystawiona na sprzedaż Grupa TVN w 2015 roku chce rosnąć szybciej niż rynek reklamy telewizyjnej i poprawiać rentowność. Podtrzymuje średnioterminową prognozę po publikacji wyników za 2014 r., które w czwartym kwartale były zbliżone do oczekiwań analityków.

Aktualizacja: 06.02.2015 08:45 Publikacja: 06.02.2015 08:21

Wyniki Grupy TVN w 2014 roku zgodne z oczekiwaniami

Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński

W 2014 r. rynek reklamy telewizyjnej, na którym działa giełdowa firma urósł o 4,8 proc. W tym roku stacja także spodziewa się wzrostu wartości tego segmentu. TVN czerpie korzyści z tego rynku z jednej strony oferując reklamodawcom czas antenowy własnych kanałów, z drugiej - pośrednicząc w sprzedaży czasu innych podmiotów, takich jak TV Puls.

W czwartym kwartale 2014 r. Grupa TVN zanotowała 480,98 mln zł przychodów (wzrost o 4,6 proc. rok do roku), 161,5 mln zł zysku operacyjnego (143 mln zł rok wcześniej), 180,3 mln zł EBTIDA (34,4 mln zł rok temu), a zysk netto przypadający na akcjonariuszy TVN 51 mln zł (45,7 mln zł w analogicznym okresie 2013 r.).

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama