Reklama

dr Anna Wilińska-Zelek: Influencer nie zawsze radzi od serca

Konsument musi wiedzieć, kiedy ma do czynienia z treściami reklamowymi – mówi dr Anna Wilińska-Zelek z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, która brała udział w pracach nad rekomendacjami UOKiK.

Publikacja: 27.09.2022 07:30

Adw dr Anna Wilińska-Zelek, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, FILIPIAK BABICZ Legal

Adw dr Anna Wilińska-Zelek, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, FILIPIAK BABICZ Legal

Foto: materiały prasowe

Dla kogo przewidziane są rekomendacje które UOKiK opublikuje w poniedziałek?

Przede wszystkim dla samych influencerów, ale także dla agencji reklamowych, przedsiębiorców korzystających z ich usług – bo każdy z tych podmiotów może odpowiadać za czyn kryptoreklamy, gdy nie uwzględni jednoznacznego i wyraźnego oznaczenia, że konsument może mieć do czynienia z treściami reklamowymi.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Edukacja i wychowanie
Gdzie znikają uczniowie szkół średnich z Ukrainy? Eksperci alarmują
Nieruchomości
Sprzedaż mieszkania ze spadku. Ministerstwo Finansów tłumaczy nowe przepisy
Sądy i trybunały
Minister sprawiedliwości Waldemar Żurek: Prezydent nie jest królem słońce
Prawo karne
Zakaz banderyzmu. Prawnicy o inicjatywie Nawrockiego: „To zły pomysł"
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Praca, Emerytury i renty
Prognoza emerytalna w mObywatelu. Prezydent podpisał ustawę
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama