dr Anna Wilińska-Zelek: Influencer nie zawsze radzi od serca

Konsument musi wiedzieć, kiedy ma do czynienia z treściami reklamowymi – mówi dr Anna Wilińska-Zelek z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, która brała udział w pracach nad rekomendacjami UOKiK.

Publikacja: 27.09.2022 07:30

Adw dr Anna Wilińska-Zelek, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, FILIPIAK BABICZ Legal

Adw dr Anna Wilińska-Zelek, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, FILIPIAK BABICZ Legal

Foto: materiały prasowe

Dla kogo przewidziane są rekomendacje które UOKiK opublikuje w poniedziałek?

Przede wszystkim dla samych influencerów, ale także dla agencji reklamowych, przedsiębiorców korzystających z ich usług – bo każdy z tych podmiotów może odpowiadać za czyn kryptoreklamy, gdy nie uwzględni jednoznacznego i wyraźnego oznaczenia, że konsument może mieć do czynienia z treściami reklamowymi.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Praca, Emerytury i renty
Zwolnienie z pracy za krytykę LGBTQ i feministek? Zapadł ważny wyrok
Prawo drogowe
Nowy znak drogowy i zmiany w oznakowaniu przejść dla pieszych. Co muszą wiedzieć kierowcy?
Praca, Emerytury i renty
Część seniorów dostanie w lipcu dwa przelewy. Zasady wypłaty renty wdowiej
Praca, Emerytury i renty
Duże zmiany w wypłatach 800 plus w czerwcu. Od lipca nowy termin
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Praca, Emerytury i renty
Duże zmiany w zasadach przyznawania i wypłaty zasiłku pogrzebowego