Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 14:27 Publikacja: 28.03.2023 14:10
Foto: Adobe Stock
Jak wynika z badania Instytutu Inbound Marketingu, zrealizowanego w lutym 2023 r. przez SW Research karty programów lojalnościowych ma prawie każdy Polak, co wcale nie oznacza, że z nich korzysta.
Aż 25 proc. Polaków deklaruje, że ma jedną, ulubioną sieć stacji paliwowych, do której wraca. Z kolei w przypadku marek odzieżowych zbudowanie lojalności jest najtrudniejsze. Wobec jednej marki w tej kategorii wierność deklaruje tylko 5 proc., a 20 proc. twierdzi, że nie ma ulubionej marki, a 37 proc. ma ich więcej niż trzy.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Chiński koncern chce przejąć większościowy pakiet udziałów w niemieckim właścicielu sieci MediaMarkt i Saturn. B...
Francuskie media donoszą, że rozpoczął się proces sprzedaży 800 sklepów i 40 centrów handlowych Carrefour w Pols...
Handlowa grupa podniosła oczekiwania dotyczące przychodów i zysku w 2025 r. Motorem biznesu Allegro jest Polska,...
Kreml ogłosił rozpoczęcie prac nad umową o wolnym handlu między Euroazjatycką Unią Gospodarczą (EUG) a Indiami....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas