Reklama

Polacy największą lojalność wykazują wobec… stacji benzynowych. A najmniejszą?

Tylko 5 proc. nie należy do żadnego programu lojalnościowego, ale nie znaczy to, iż konsumenci przywiązują się do kupowania w określonych sklepach. Największą lojalność wykazują wobec stacji benzynowych, a najmniejszą - marek odzieżowych.

Publikacja: 28.03.2023 14:10

Polacy największą lojalność wykazują wobec… stacji benzynowych. A najmniejszą?

Foto: Adobe Stock

Jak wynika z badania Instytutu Inbound Marketingu, zrealizowanego w lutym 2023 r. przez SW Research karty programów lojalnościowych ma prawie każdy Polak, co wcale nie oznacza, że z nich korzysta.

Aż 25 proc. Polaków deklaruje, że ma jedną, ulubioną sieć stacji paliwowych, do której wraca. Z kolei w przypadku marek odzieżowych zbudowanie lojalności jest najtrudniejsze. Wobec jednej marki w tej kategorii wierność deklaruje tylko 5 proc., a 20 proc. twierdzi, że nie ma ulubionej marki, a 37 proc. ma ich więcej niż trzy.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
IKEA z ogromnym spadkiem zysku. Szwedzki gigant skończy z niskimi cenami?
Handel
Pfizer kupuje producenta leków na otyłość Metsera. Potężna transakcja
Handel
Potężna fala zwolnień w Black Red White. Pracę straci około 800 osób
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
CCC stawia na sklepy stacjonarne. Pokazuje plany na 2026 rok
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama