Reklama

Polacy największą lojalność wykazują wobec… stacji benzynowych. A najmniejszą?

Tylko 5 proc. nie należy do żadnego programu lojalnościowego, ale nie znaczy to, iż konsumenci przywiązują się do kupowania w określonych sklepach. Największą lojalność wykazują wobec stacji benzynowych, a najmniejszą - marek odzieżowych.

Publikacja: 28.03.2023 14:10

Polacy największą lojalność wykazują wobec… stacji benzynowych. A najmniejszą?

Foto: Adobe Stock

Jak wynika z badania Instytutu Inbound Marketingu, zrealizowanego w lutym 2023 r. przez SW Research karty programów lojalnościowych ma prawie każdy Polak, co wcale nie oznacza, że z nich korzysta.

Aż 25 proc. Polaków deklaruje, że ma jedną, ulubioną sieć stacji paliwowych, do której wraca. Z kolei w przypadku marek odzieżowych zbudowanie lojalności jest najtrudniejsze. Wobec jednej marki w tej kategorii wierność deklaruje tylko 5 proc., a 20 proc. twierdzi, że nie ma ulubionej marki, a 37 proc. ma ich więcej niż trzy.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Świetny pomysł czy powrót PRL? O przejęcie Carrefoura przez państwo zapytaliśmy biznes
Handel
Problemy Pumy: chińscy giganci sportowi mogą przejąć markę
Handel
Sztuczna inteligencja pomoże w zakupach podczas Black Friday
Handel
PiS chciał kupić Żabkę, teraz PSL celuje w Carrefoura
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Handel
AliExpress blokuje chińskiego sprzedawcę lalek erotycznych. Przypominały dzieci
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama