Zwycięzcę konkursu wybiorą szefowie firm-właścicieli czołowych rodzimych marek. – Na swoją markę pracujemy od ponad 90 lat ze świadomością, że jest ona naszym wielkim atutem na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Dlatego też z entuzjazmem wspieramy konkurs Młoda Marka Sukcesu, licząc, że będzie on okazją do wyróżnienia tych firm, które mimo niewielkiego stażu na rynku, dzięki trafionym pomysłom na biznes i skutecznie wdrażanym strategiom rozwoju, wykreowały marki pozytywnie kojarzone przez klientów, notując przy tym pozytywne wyniki finansowe – podkreśla Zbigniew Jagiełło, prezes banku PKO BP, który jest fundatorem głównej nagrody w konkursie na Młodą Markę Sukcesu.
Celem konkursu jest promocja firm, które w ciągu ostatnich siedmiu lat potrafiły zbudować i rozwinąć dynamiczne, podziwiane rodzime marki.
– Z naszych doświadczeń wynika, że silna marka wzbudza poczucie bezpieczeństwa u obecnych i potencjalnych klientów, którzy postrzegają bank jako stabilną i wiarygodną instytucję finansową – dla wielu Polaków skrót PKO jest synonimem banku w ogóle – zaznacza prezes PKO BP, właściciela najcenniejszej, a zarazem jednej z najstarszych i najlepiej rozpoznawalnych marek na polskim rynku finansowym.
Rynkowy sukces
Konkurs jest nową inicjatywą „Rzeczpospolitej" towarzyszącą tegorocznej, ósmej już edycji rankingu „Najcenniejszych Polskich Marek".
O główną nagrodę, czyli wartą kilkaset tysięcy złotych kampanię reklamową, mogą zawalczyć marki konsumenckie utworzone specjalnie na polski rynek, które zadebiutowały na nim po 1 stycznia 2004 roku i które uzyskały co najmniej 20 mln zł przychodów ze sprzedaży w 2010 roku.