fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Biznes

Nowa struktura Wyborowej

PREZES SPOLKI WYBOROWA VICTOR JEREZ
Fotorzepa, Robert Gardziński Robert Gardziński
Czołowy producent wódki w Polsce ma nową strukturę organizacyjną. W ten sposób jego właściciel chce umocnić swoją pozycję rynkową w naszym kraju
Francuski koncern alkoholowy zdecydował, że dostosuje Wyborową S.A. do swojego globalnego modelu organizacyjnego. Pozwoli to na pełną integrację polskiej spółki z międzynarodowymi strukturami grupy – podała firma w komunikacie.
Oddział Wyborowa S.A. w Poznaniu, posługujący się nazwą The Wyborowa Company, będzie odpowiadał za produkcję  i eksport  wódek Wyborowa i Luksusowa oraz  we współpracy z  The Absolut Company - tworzył globalną strategię dla swoich marek. Natomiast warszawska część biznesu Wyborowej S.A. -  jako  Pernod Ricard Polska -  zajmie się dystrybucją oraz sprzedażą i marketingiem lokalnych  i międzynarodowych marek  francuskiego koncernu dostępnych na polskim rynku.
- Wierzę, że nasz sprawdzony model biznesowy będzie ważną przewagą konkurencyjną na polskim rynku. Wprowadzenie nowej struktury umożliwi naszej firmie wykorzystanie w pełni  globalnej sieci Pernod Ricard - mówi Victor Jerez, dyrektor generalny Pernod Ricard Polska i prezes Wyborowa S.A. Pernod Ricard jest obecny w Polsce od połowy lat 90. XX wieku. W 2001 roku Francuzi kupili Polmosu Poznań wraz z marką Wyborowa. W 2008 roku, po przejęciu  szwedzkiej grupy V&S (producenta Absoluta) Pernod Ricard stał się właścicielem m.in. Luksusowej i Pana Tadeusza. W lipcu 2011 r. z udziałami na poziomie ok. 6,5 proc. w ujęciu ilościowym Wyborowa S.A. zajmowała czwarte miejsce na polskim rynku wódki. Firma jest także liderem polskiego rynku whisky. Oferuje  u nas m.in. markę Ballantine's.
Źródło: ekonomia24
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA