fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

  • 15.02.2019

Jak rozliczają się pracodawcy przystępujący do wspólnej działalności socjalnej?

[b]Czy za czynności związane z organizacją wspólnej działalności socjalnej i obsługą konta bankowego ZFŚS, można zobowiązać stronę do uiszczenia określonej kwoty?[/b]
Prowadzenie działalności socjalnej wspólnie przez kilku pracodawców wymaga zawarcia umowy. W umowie musi być uregulowany sposób rozliczeń pracodawców przystępujących do wspólnej działalności, może on obejmować sposób pokrywania kosztów jej organizowania, w tym wydatków związanych z obsługą rachunku bankowego, na którym będą gromadzone środki na finansowanie wspólnej działalności socjalnej.
Więcej na ten temat piszemy w artykule [link=http://www.rp.pl/artykul/56632,281128_Za_wspolny_fundusz_pracodawcy_placa_odrebnie.html]"Za wspólny fundusz pracodawcy płacą odrębnie"[/link] Polecamy tez nasz serwis [link=http://www.rp.pl/temat/56632.html]"Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych"[/link]
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

REDAKCJA POLECA

REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA