„Niemiecka firma produkująca odzież sportową powołała wewnętrzny zespół skupiony na potencjalnej transakcji i podpisała umowy o zachowaniu poufności" – twierdzi niemiecki miesięcznik powołując się na anonimowego informatora.
Inwestycja w amerykańską markę Reebok okazała się chybiona. Adidas nie komentuje informacji prasowych.
"Manager Magazin" pisze, że Adidas ma już nawet potencjalnych kupców na Reeboka - są wśród nich m.in. amerykański VF Corp., właściciel ponad trzydziestu marek, między innymi: Lee, Wrangler, Vans czy Timberland oraz chińska korporacja Anta Sports, produkująca sprzęt sportowy oraz odzież.
Niemiecka firma kupiła amerykańskiego Reeboka w 2005 roku za 3,8 miliarda dolarów. Poprzedni prezes firmy Herbert Hainer uznał, że pomoże to Adidasowi w walce o amerykański rynek, na którym rywalizował z marką Nike.
Jednak wyniki sprzedażowe Reeboka z roku na rok były coraz gorsze. W drugim kwartale 2020 roku sprzedaż spadła o 44 proc. do 228 mln euro. A w 2019 roku Adidas poinformował, że wartość Rebooka spadła o połowę w porównaniu do 2018 roku - do 842 mln euro.