Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.06.2021 06:22 Publikacja: 27.06.2021 15:58
Foto: AdobeStock
Unijne prawo nie chroni klientów linii lotniczych, których podróż w wyniku opóźnienia straciła sens. Taki wniosek płynie z wyroku Sądu Okręgowego w Warszawie, który zmienił orzeczenie pierwszej instancji. Uznał bowiem, że podróżnemu nie należało się 250 euro odszkodowania, skoro w ogóle nie wszedł na pokład samolotu. Jeśli więc pasażer zrezygnuje z podróży, bo w wyniku opóźnienia nie ma szans zdążyć na swój kolejny samolot, nie przysługuje mu rekompensata. Nie jest bowiem w stanie wykazać, że doszło do opóźnienia lotu powyżej trzech godzin, co jest warunkiem koniecznym wypłaty odszkodowania na podstawie unijnego rozporządzenia nr 261/2004.
Każdy sprawdzi wysokość przyszłej emerytury przez internet. Budżet państwa nie poniesienie z tego tytułu żadnych...
Prawie milion wniosków o rentę wdowią wpłynęło do ZUS. Z kolei do KRUS nieco ponad 121 tys. Tak wynika z danych...
Najlepszą uczelnią publiczną, która uczy prawa, podobnie jak w zeszłym roku, jest Uniwersytet Jagielloński w Kra...
Uniwersytet Warszawski przed Uniwersytetem Jagiellońskim i Politechniką Warszawską - tak wygląda czołówka Rankin...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas