Mniej będzie także lotów z Budapesztu do Seulu. Wcześniej polski przewoźnik zawiesił do końca marca 2020 połączenia na obydwa pekińskie lotniska Beijing Daxing i Beijing International.
Większość rejsów do Mediolanu i Wenecji obsługiwana będzie mniejszymi samolotami typu Embraer E170 oraz E175, a większe maszyny będą kierowane tam, gdzie popyt na podróże lotnicze nie maleje.
Czytaj także: Koronawirus: Linie lotnicze straciły 30 mld dolarów
Dodatkowo częstotliwość połączenia Warszawa – Mediolan zostanie w drugiej połowie marca zredukowana z 3 do 2 rejsów dziennie. Zmniejszy się również tymczasowo oferta z Budapesztu do Seulu (z 3 do 2 częstotliwości tygodniowo) oraz z Warszawy do Seulu (anulowane zostały pojedyncze rejsy). Pasażerowie, których dotyczą zmiany informowani są o nich na bieżąco, a ich bilety zmieniane na najbliższe dostępne połączenia. Pozostałe rejsy, w tym dwa azjatyckie z siatki LOTu, czyli do Singapuru i Tokio odbywają się zgodnie z planowanym rozkładem.
Znacznie bardziej, niż LOT ograniczyły podaż miejsc do Azji i Włoch inne linie europejskie. W tym Lufthansa zdecydowała się na odstawienie ponad 30 samolotów, w tym także maszyn wykonujących rejsy dalekiego zasięgu. Siatka połączeń krótkiego i średniego zasięgu niemieckiego przewoźnika zmniejszyła się o jedną czwartą.