Obecnie z Afreeca TV korzysta 8 mln unikalnych użytkowników miesięcznie. Ponad 60 proc. z nich to osoby mające mniej niż 20 lat. Oznacza to, że 40 proc. całej populacji południowokoreańskiej młodzieży w wieku od 10 do 30 lat (łącznie grupa ta liczy 12,5 mln osób) co najmniej raz w miesiącu ogląda coś w tym serwisie.
W Afreeca TV najpopularniejsze obecnie są tzw. meok bang, czyli internetowe audycje polegające na tym, że bloger przed ekranem komputera coś je i rozmawia ze swoimi widzami. Niektórzy są tak popularni, że własne kanały na Afreeca TV przynoszą im nawet ponad 6300 zł za odcinek. Tyle potrafi otrzymać gwiazda tej kulinarnej TV w wersji 2.0, czternastoletni Kim Sung-jin. Swoje audycje w których spożywa posiłki na oczach internautami przygotowuje od 3 lat. W serwisie można go znaleźć pod nickiem Patoo.
Kim twierdzi, że zaczął umieszczać w sieci swoje nagrania dlatego, że czuł się samotny i chciał znaleźć przyjaciół. Jego rodzice pracowali w innym mieście, a dziadkowie, z którymi mieszkał, jedli dla niego za wcześnie i chłopak robił się w nocy głodny.
Dziś fani audycji Kima rozpoznają go na ulicy. Audycje typu meok bang znajdują coraz to nowych odbiorców, ponieważ w Korei rośnie liczba osób mieszkających samotnie. W serwisie można znaleźć także programy dla chcących wspólnie coś wypić (sool bang), a nawet razem z innymi odrobić lekcje (study bang).
Blogerzy są oceniani przez widzów za pomocą tzw. star balloons. Jeden balonik kosztuje zaledwie 10 centów (Afreeca TV pobiera 40 proc.), ale zwiększa szanse, że prowadzący zwróci uwagę na konkretnego internautę. Spośród wszystkich video blogerów, których liczbę szacuje się w serwisie na ponad 300 tys., czołowa 500-tka zarabia równowartość biurowej pensji. Przed dwoma laty pojawiła się także informacja o tym, że najbardziej znany prowadzący Afreeca TV zarabia rocznie blisko milion zł.