Obecnie z Afreeca TV korzysta 8 mln unikalnych użytkowników miesięcznie. Ponad 60 proc. z nich to osoby mające mniej niż 20 lat. Oznacza to, że 40 proc. całej populacji południowokoreańskiej młodzieży w wieku od 10 do 30 lat (łącznie grupa ta liczy 12,5 mln osób) co najmniej raz w miesiącu ogląda coś w tym serwisie.
W Afreeca TV najpopularniejsze obecnie są tzw. meok bang, czyli internetowe audycje polegające na tym, że bloger przed ekranem komputera coś je i rozmawia ze swoimi widzami. Niektórzy są tak popularni, że własne kanały na Afreeca TV przynoszą im nawet ponad 6300 zł za odcinek. Tyle potrafi otrzymać gwiazda tej kulinarnej TV w wersji 2.0, czternastoletni Kim Sung-jin. Swoje audycje w których spożywa posiłki na oczach internautami przygotowuje od 3 lat. W serwisie można go znaleźć pod nickiem Patoo.