Reklama

Nawet 50 tys. zł kary za reklamowanie przeglądów lekowych w aptekach

Główny Inspektor Farmaceutyczny przypomina, że informacja o realizowaniu przez aptekę programu pilotażowego przeglądów lekowych nie może zawierać treści wartościujących ani znaków graficznych, które zachęcałyby do skorzystania z usług apteki.

Publikacja: 24.03.2022 09:44

Nawet 50 tys. zł kary za reklamowanie przeglądów lekowych w aptekach

Foto: Fotorzepa / Jerzy Dudek

W komunikacie w sprawie oznaczenia aptek ogólnodostępnych uczestniczących w programie pilotażowym przeglądów lekowych z 22 marca 2022 r., GIF przypomina, że wszelkie informacje o uczestnictwie konkretnych aptek ogólnodostępnych w programie powinny być sformułowane tak, aby nie naruszały art. 94a ust. 1 ustawy Prawo farmaceutyczne, który stanowi, że reklama aptek i punktów aptecznych oraz ich działalności jest zabroniona, przy czym reklamy nie stanowi informacja o lokalizacji i godziny pracy apteki lub punktu aptecznego.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Praca, Emerytury i renty
Szef opublikował zdjęcie „chorej” pracownicy na weselu. Ekspert: „Nie zastanowił się”
Prawo rodzinne
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok dla konkubentów. Muszą się rozliczyć jak po rozwodzie
Podatki
Inspektor pracy zamieni samozatrudnienie na etat - co wtedy z PIT, VAT i ZUS?
Zawody prawnicze
Deregulowanie po kawałku, czyli zmiany w e-licytacjach komorniczych
Sądy i trybunały
Minister Waldemar Żurek nie posłuchał kolegiów. Są kolejne dymisje w sądach
Reklama
Reklama