Reklama

Rekordowe zainteresowanie weganizmem

Analiza zapytań w wyszukiwarkach mówi jasno – weganizm staje się coraz bardziej popularny.

Publikacja: 16.09.2020 15:22

Rekordowe zainteresowanie weganizmem

Foto: Adobe Stock

Rok 2020 to czas wielkich i małych zmian spowodowanych pandemią, która dotyka praktycznie wszystkich sfer życia. To nie tylko zagrożenie, ale także okazja do tego, by dokonać reform w swoim życiu i diecie, na co wskazuje analiza przeprowadzona przez serwis Chef's Pencil. Okazuje się, że ludzie na całym świecie zwracają większą uwagę na to co jedzą i chętniej niż kiedykolwiek próbują wegańskich przepisów i dań.

Redakcja Chef's Pencil przeanalizowała dane z Google Trends, by sprawdzić, w jaki sposób pandemia wpłynęła na weganizm na świecie. Okazało się, że zainteresowanie całkowicie roślinną dietą bije rekordy zainteresowania. Wydaje się wręcz, że pandemia podkręciła zainteresowanie – gwałtownie wzrosła liczba zapytań w Google o wegańskie przepisy. Impossible Foods, jeden z największych producentów żywności z roślin (w tym odpowiedników mięsa) poinformował o rekordowej sprzedaży w 2020. Wszystko wskazuje na to, że zainteresowanie weganizmem rośnie, jak na drożdżach.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Grupa Żywiec zamyka kolejny browar. Po Leżajsku pora na Namysłów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Przemysł spożywczy
Na bezalkoholowe trunki Polacy wydają już więcej niż na herbatę
Przemysł spożywczy
Holenderski gigant zapowiada zwolnienia. 400 osób straci pracę w Amsterdamie
Przemysł spożywczy
Już nie będzie "wegańskich burgerów"? Nazwy stek i kotlet tylko dla mięsa
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Przemysł spożywczy
Naukowcy wzywają, by jeść o połowę mniej mięsa. „Mamy kryzys planetarny”
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama