Wyjazd w tym czasie do Barcelony to szansa na spotkanie się z przedstawicielami firm z całego świata działających w tej branży. W trakcie uprzednio zaaranżowanych, 30-minutowych rozmów będzie można promować własne produkty, technologie i know-how, znaleźć nowe rozwiązania technologiczne dla własnych potrzeb albo nawiązać współpracę w zakresie prowadzenia badań lub prac rozwojowych, a także podyskutować o nowych ideach i innowacjach pojawiających się w świecie mobilnych technologii.

Aby zostać uczestnikiem Mobile World Congress - Brokerage Event 2015 należy wypełnić formularz zgłoszeniowy, opisując w nim własne przedsiębiorstwo, wskazując na jego cele lub potrzeby oraz oczekiwania związane z udziałem w giełdzie. Rejestracji należy dokonać do drugiego lutego. Następnie, w dniach 2-16 lutego, odbywać się będzie wybór partnerów biznesowych i wysyłanie propozycji spotkań. Warto zaznaczyć, że im szybciej dokona się rejestracji, tym większa liczba potencjalnych partnerów będzie mogła zapoznać się z profilem firmy i jej ofertą.

W tej chwili do udziału w giełdzie zgłosiło się dziewięć firm z Hiszpanii, Serbii oraz Wielkiej Brytanii. To oczywiście dopiero początek. W zeszłym roku zgłosiło się ponad 500 podmiotów z 29 krajów, a od 2006 roku przez giełdę przewinęło się ich ponad 4,5 tys. (z 38 krajów).

Na koniec trzeba dodać, że udział w giełdzie kosztuje 310 euro, ale zawiera bilet wstępu na Mobile World Congress (regularna cena samego biletu to 749 euro). Informacje o tym wydarzeniu oraz formularz rejestracyjny znajdują się na stronie MWC.