Udział w giełdzie kooperacyjnej daje możliwość opublikowania profilu własnej firmy wraz ze wskazaniem jej oferty i oczekiwań. Na tej podstawie organizatorzy tworzą katalog online, który można przeglądać i zgłaszać propozycje spotkań z wybranymi przedsiębiorcami ze Szwecji lub innych krajów. Funkcja umożliwiająca dokonywanie takiego wyboru będzie aktywna do pierwszego listopada, z wyjątkiem umawiania spotkań z firmami poszukującymi podwykonawców – w tym wypadku będzie to możliwe tylko do 26 października (później już tylko ewentualnie na samych targach). Wreszcie 8 i 9 listopada, przy ponumerowanych stolikach, odbędą się serie uprzednio zaaranżowanych 25-minutowych spotkań pomiędzy dobranymi w pary firmami.
Osoby zainteresowane udziałem w tym wydarzeniu, muszą się liczyć z kosztami. Obowiązuje bowiem opłata rejestracyjna i wynosi blisko 3 tys. koron szwedzkich. Opłata obejmuje:
- rejestrację firmy w katalogu giełdy,
- organizację spotkań z przedsiębiorcami uczestniczącymi w giełdzie,
- opiekę organizatorów podczas giełdy, a także pomoc w przygotowaniu do spotkań i follow-up po ich zakończeniu.
Profil uczestnika zostanie opublikowany na stronie, a możliwość umawiania spotkań aktywowana, po dokonaniu płatności. Więcej informacji, w tym adres strony internetowej organizatorów, można znaleźć na portalu ośrodka Enterprise Europe Network przy Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.