- Nasza firma świadczy usługi parkingowe. Sprzedaż realizowana jest zarówno na rzecz firm, jak i osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej. W tym ostatnim przypadku sprzedaż dokumentowana jest paragonami fiskalnymi wydawanymi w chwili sprzedaży. Chcemy zautomatyzować świadczone usługi i wprowadzić nowoczesne terminale wjazdowe/wyjazdowe. Wjeżdżając, klient pobierze wydruk, który zostanie zeskanowany przy wyjeździe. Płatność za parking będzie odbywała się przy wyjeździe zbliżeniowo (za pomocą karty, blika lub w tożsamy sposób). Dzięki temu cały proces świadczonej usługi będzie przebiegał bezobsługowo z naszej strony. Obsługa będzie szybka, a klient nie będzie musiał wysiadać z samochodu, aby iść w inne miejsce po paragon fiskalny. Zastanawia nas jednak pewna kwestia. Czy dzięki płatnościom online możemy zrezygnować z kasy rejestrującej? – pyta czytelnik.