[b]"Rz": - Jak kryzysowy rok 2009 wypadł na rynku rozrywki i jak ma szansę wyglądać w tym roku? Jak kino przetrwało trudny rok?[/b]
[b]David Handler[/b]: Niewątpliwie globalny kryzys miał wpływ na każdego z nas. W świecie rozrywki mamy również do czynienia z istotną zmianą w obliczu nadejścia przełomowych technologii. Jednocześnie rekordowe wyniki sprzedaży biletów kinowych na całym świecie są oznaką, że rynek rozrywki na którym oferujemy nasz produkt, pozostaje ciągle bardzo żywy. Być może na naszą korzyść działa również odwieczna zmienność branży rozrywkowej, która sprawia, że zarządzanie w kryzysie i szybkie dostosowanie do zmiennej sytuacji nie jest nam obce.
[b]Co działało na korzyść kina w czasie kryzysu?[/b]
Nie przemija pasja, z jaką ludzie podchodzą do rozrywki, zwłaszcza do wydarzeń rozrywkowych dużej rangi. Nadal udaje nam się odnotowywać wyjątkowe wyniki sprzedaży biletów, zarówno w ujęciu tygodniowym, jak i rocznym. Również technologia 3D przedstawia się wyjątkowo interesująco. Widzowie wybierają w kinach coraz częściej produkcje 3D, a studia filmowe, w tym również nasze, odpowiadają na to zapotrzebowanie rosnącą liczbą produkcji 3D. Obserwujemy, że coraz więcej kin zostaje przystosowanych do projekcji w technologii 3D tymczasem ekspansja na rynek telewizorów 3D (w tym również firmy Sony) otwiera nowe możliwości dla trójwymiarowych filmów Blu-ray i telewizji.
[b]To ile produkcji 3D Sony Pictures planuje w tym roku?[/b]