Reklama
Rozwiń
Reklama

Czas na transformację cyfrową

Przedsiębiorstwa, które szybko odnajdą swój nowy model biznesowy i dostosują się do zmieniającej się rzeczywistości cyfrowej, mogą poprawić swoją pozycję konkurencyjną – piszą eksperci firmy doradczej Roland Berger, która zbada poziom cyfryzacji w polskim biznesie.

Publikacja: 15.02.2016 20:00

Konrad Gruda

Konrad Gruda

Foto: materiały prasowe

Nie ma alternatywy dla transformacji cyfrowej. Wizjonerskie firmy, takie jak Google lub Apple, już dawno to zrozumiały i dopracowują swoje modele biznesowe w oparciu o technologię cyfrową, uwzględniając ją zarówno w działalności operacyjnej, jak i w strategii rozwoju. Firmy, które tego nie rozumieją, będą stopniowo znikać z rynku. Już dzisiaj 34 proc. problemów dotyczących trafności decyzji, decyzji, które należy podjąć we właściwym momencie oraz szumu informacyjnego w spółkach, jest utożsamianych z niewystarczającym poziomem cyfryzacji.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Gorynia: Czy ekonomia może być fascynująca?
Opinie Ekonomiczne
Dr Marcin Murawski: Kryzys w ochronie zdrowia w 2025 r. to fake news
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zakład o złoto
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Mieszkaniowy sojusz państwa ze spółdzielniami
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: Czas na przegląd zależności Europy od technologii obronnej made in USA
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama