Reklama

Wizerunek osób starszych i niepełnosprawnych w mediach

Osoby niepełnosprawne i osoby starsze wzbogacają życie społeczne w różnych rolach zawodowych i rodzinnych. Promowanie pozytywnego wizerunku tych osób w mediach eliminuje stereotypy. Strategia Regulacyjna KRRiT jest zgodna w tym zakresie z Konwencją ONZ o prawach osób niepełnosprawnych oraz z Założeniami Długofalowej Polityki Senioralnej w Polsce na lata 2014-2020.

Publikacja: 09.04.2016 10:15

Wizerunek osób starszych i niepełnosprawnych w mediach

Foto: 123RF

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji po raz trzeci zwróciła się do nadawców programów naziemnej telewizji cyfrowej o przekazanie informacji dotyczących promowania w programach pozytywnego wizerunku osób niepełnosprawnych. Wspomniani nadawcy po raz drugi zostali również poproszeni o przedstawienie praktyk w prezentowaniu wizerunku osób starszych.

Informacji udzieliło 10 z 11 zapytanych nadawców: Telewizja Polska (TVP1, TVP 2, TVP 3, TVP Info, TVP Regionalna, TVP Kultura, TVP Polonia, TVP Historia, TVP Rozrywka i TVP ABC), Telewizja Polsat (Polsat, Polsat Sport News, TV 4 i TV 6), TVN (TVN i TVN 7), Telewizja Puls (TV Puls, TV Puls 2), Stopklatka (Stopklatka TV), Stavka (TTV), Eska TV (Eska TV), Lemon Records (Polo TV),TV Spektrum (Fokus TV) oraz ATM Grupa (ATM Rozrywka TV).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Zawody prawnicze
Prokuratorzy o jednej z ostatnich decyzji Adama Bodnara: "To ageizm"
Prawnicy
Waldemar Żurek: To jest jasne, że postawiłem wszystko na jedną kartę
Dobra osobiste
Coldplay zapłaci za ujawnienie romansu? Prawnicy o szansach pozwu Andy'ego Byrona
Prawo
Prostsza sprzedaż otrzymanej nieruchomości. Jest podpis prezydenta
Nieruchomości
Wysokie kary za budowę szopy w ogrodzie. Ważna jest odległość od działki sąsiada
Reklama
Reklama