Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 10.04.2018 06:45 Publikacja: 09.04.2018 21:00
Foto: Adobe Stock
Tzw. loot boxy, czyli losowe nagrody, w postaci np. różnych ulepszeń, kupowane przez graczy podczas rozgrywki, to w wielu grach już codzienność. Producenci gier zwęszyli w tym świetny interes. – Używają tego rozwiązania z najprostszej przyczyny – chcą zarobić więcej na swoim produkcie – mówi nam Robert Łapiński, wydawca magazynu „Pixel".
Poszukując nowych sposobów na monetyzację swoich produkcji, wcześniej wykorzystywali np. DLC (ang. Downloadable Content, czyli płatne dodatki) oraz inne tego rodzaju chwyty. Teraz pojawiają się loot boxy.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Popularna w kręgach graczy platforma komunikacyjna Discord padła ofiarą poważnego ataku hakerskiego. Cyberprzest...
Kapitalizacja grupy zbudowanej przez Zygmunta Solorza podniosła się dziś o ponad 700 mln zł. Inwestorzy wzięli p...
„Rzeczpospolita” poszerza ofertę specjalistycznego serwisu PRO.RP.PL o nową sekcję „Podatki”, przygotowaną z myś...
Szara strefa transmisji wideo w sieci w ciągu roku wzrosła nad Wisłą o 5 proc., jednocześnie skuteczność usuwani...
Teza, że platformy streamingowe zdominują tradycyjną telewizję traci sens. Dziś zasięg i oglądalność kanałów lin...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas