Reklama

Wyniki i prognozy Agory: kina będą odbudowywać się dłużej

O 2-4 proc. urosnąć mają w tym roku wydatki na reklamę w Polsce, a frekwencja w kinach będzie niższa o 20 proc. niż w rekordowym 2019 r. – spodziewa się właściciel sieci Helios i „Gazety Wyborczej”. Jakie wyniki sam wypracuje?

Publikacja: 17.03.2023 12:39

Siedziba Agory przy ulicy Czerskiej w Warsawie

Siedziba Agory przy ulicy Czerskiej w Warsawie

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski

Grupa Agora, właściciel sieci kin Helios, Radia Zet i „Gazety Wyborczej” w ostatnim kwartale 2022 roku odnotowała 331 mln zł przychodu (spadek o 5,9 proc. rok do roku), 55,3 mln zł zysku operacyjnego powiększonego o amortyzację (EBITDA, spadek o 15,6 proc. rok do roku), ale jej wynik operacyjny i netto były ujemne. Strata operacyjna medialnego holdingu wyniosła 30,4 mln zł, a strata netto 31,4 mln zł.

O ile EBITDA przebiła oczekiwania biur maklerskich ankietowanych przez PAP o 32 proc. i strata netto jest trochę mniejsza niż oczekiwano , o tyle strata operacyjna jest głębsza o 5 mln zł niż przewidywali analitycy.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
II edycja Kongresu Mazowieckich Mediów Lokalnych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Media
Wolność prasy zagrożona? Pentagon zmienia politykę, dziennikarze protestują
Media
Duży atak hakerski na użytkowników platformy Discord. Mogły wyciec dane 70 tys. osób
Media
Analityk dołożył swoje 10 groszy do Cyfrowego Polsatu. Kurs mocno w górę
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
„Rzeczpospolita” rozwija PRO.RP.PL. Rusza nowa sekcja „Podatki”
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama