Reklama
Rozwiń
Reklama

Właściciel „Gazety Wyborczej” zapowiedział kolejne zwolnienia grupowe

Agora, właściciel między innymi „Gazety Wyborczej” i sieci kin Helios, ogłosiła kolejną dużą falę zwolnień. Pracę do końca marca ma stracić do 190 pracowników zatrudnionych w obszarze prasa cyfrowa i drukowana oraz internet.

Publikacja: 09.01.2024 14:13

Właściciel „Gazety Wyborczej” zapowiedział kolejne zwolnienia grupowe

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski

To będzie kolejny rok dużych zwolnień w Agorze. Zarząd spółki poinformował w komunikacie giełdowym, że między 5 lutego a 31 marca 2024 roku z pracą pożegna się do 190 osób zatrudnionych w należących do niej firmach — to 14 proc. obecnej siły roboczej spółki Agora i 7 proc. zatrudnionych w grupie kapitałowej. Jak sprecyzowano, zwolnienia obejmą obszar prasa cyfrowa i drukowana oraz internet.

„Przyczyną zamierzonego zwolnienia grupowego w obszarze Prasa Cyfrowa i Drukowana są czynniki rynkowe wynikające ze stałego trendu spadkowego sprzedaży prasy drukowanej związanego z odpływem czytelników do innych kanałów komunikacji, natomiast w obszarze internet przyczyną jest wyraźne pogorszenie przychodów ze sprzedaży reklam w modelu open market oraz wzrost pozycji platform globalnych” — wyjaśniła Agora w komunikacie.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Reklama
Reklama