Reklama
Rozwiń
Reklama

Wyniki i prognozy Agory: czas na 7 lat tłustych

O 2-4 proc. urosnąć mają w tym roku wydatki na reklamę w Polsce, ale frekwencja w kinach będzie nadal niższa o 20 proc. niż w rekordowym 2019 r. – spodziewa się właściciel sieci Helios i „Gazety Wyborczej”. Jakie wyniki sam wypracuje i kiedy pokaże strategię?

Publikacja: 17.03.2023 14:58

Siedziba spółki Agora SA

Siedziba spółki Agora SA

Foto: Fotorzepa/ Krzysztof Skłodowski

Grupa Agora, właściciel sieci kin Helios, Radia Zet i „Gazety Wyborczej” podsumował 2022 rok i przedstawił wstępne plany na najbliższy okres.

- Mamy pomysł na reorganizację firmy, lepszy model zarządzania grupą. Mam poczucie, że po 7 latach chudych zasłużyliśmy na 7 lat tłustych – powiedział w piątek Bartosz Hojka, prezes Agory.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Zmiany w strukturze własności Gremi Media
Media
Kto przejmie właściciela TVN? Trzy oferty na Warner Bros Discovery na stole
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama