Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.06.2025 00:55 Publikacja: 18.11.2022 15:49
Foto: Adobe Stock
- Obiecująco prezentuje się repertuar kinowy na czwarty kwartał tego roku - ocenił w piątek przy okazji publikacji wyników Grupy Agory za trzeci kwartał tego roku Bartosz Hojka. Jako przykład podał wchodzący niebawem na ekrany film ze stajni Disney’a kierowany do dzieci „Dziwny Świat”.
Kino to (z wyjątkiem pandemii) jeden z dwóch głównych biznesów grupy Agora. W ciągu trzech kwartałów 2022 r. przyniosły medialnemu koncernowi ponad 200 mln zł przychodu. Ponad 134 mln zł kina uzyskały ze sprzedaży 7 mln biletów (wychodzi 19,1 zł za sztukę), a bary przyniosły im kolejne 73 mln zł. Reklamodawcy zostawili w tym czasie na dużym ekranie 19 mln zł.
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
Gremi Media uruchomiło nowy serwis informacyjny poświęcony stolicy – „Życie Warszawy”. W internetowej odsłonie t...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Przed Dniem Dziecka trwa walka o portfele rodziców. W sumie wydają na dzieci co roku prawie 18 mld zł. I choćby...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas