Reklama
Rozwiń

Reklama Swarovskiego z całującymi się gejami zgodna z dobrymi obyczajami

Reklama biżuterii Swarovskiego przedstawiająca pocałunek między dwoma mężczyznami nie promuje zachowań gejowskich i jest zgodna z dobrymi obyczajami - orzekła Komisja Etyki Reklamy. Jeden z członków KER, Andrzej Garapich z TVP zgłosił zdanie odrębne.

Aktualizacja: 17.06.2018 14:19 Publikacja: 17.06.2018 13:29

Reklama Swarovskiego z całującymi się gejami zgodna z dobrymi obyczajami

Foto: youtube

dgk

Reklama Swarovskiego przedstawiała pary ludzi, którzy wręczają sobie prezenty. Jedną z par tworzyli homoseksualni mężczyźni.

"W reklamie jest ukazany pocałunek między dwoma mężczyznami podczas reklamowania biżuterii. W moim odczuciu jest to reklamowanie zachowań gejowskich" – napisała w skardze do Komisji Etyki Reklamy przy Radzie Reklamy pewna konsumentka.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sądzie i w urzędzie
Nowa funkcja w mObywatelu. Przyda się na starość
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Edukacja i wychowanie
Jakie są najlepsze uczelnie w Polsce? Opublikowano ranking Perspektywy 2025
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców