Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.06.2025 12:47 Publikacja: 27.12.2023 03:00
Hasło „wyprzedaże” nadal przyciąga uwagę klientów. Nie oznacza to jednak, że będą kupowali równie chętnie, jak kiedyś
Foto: j.dudek
Dla handlu był to kolejny trudny rok, a rosnące koszty – i w efekcie wyższe ceny – były problemem w zasadzie na całym świecie. Wszystko to przełożyło się na ograniczanie konsumpcji, co widać było także na największych rynkach. Branżowa organizacja amerykańskich sieci handlowych National Retail Federation prognozuje, że w 2023 r. amerykański rynek urośnie w ujęciu wartościowym jedynie 4–6 proc., co jest najgorszym wynikiem od 2019 r.
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Pepco sprzeda sieć Poundland funduszowi Gordon Brothers. Zarząd zasygnalizował, że możliwe są dalsze zmiany w st...
Pepco sprzedaje Poundland funduszowi Gordon Brothers. Cena jest symboliczna, a w praktyce Pepco do transakcji do...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
O 400 sklepów Sinsay mniej niż planowano otworzy w tym roku gdańska grupa handlowa po weryfikacji wyników nowego...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas