Reklama

Chińska herbata z internetu

Najpopularniejszy napój Azji zdobywa nowe dla siebie terytorium.

Aktualizacja: 05.04.2016 09:59 Publikacja: 05.04.2016 09:23

Chińska herbata z internetu

Foto: 123rf.com

Przed dwoma laty sprzedaż herbaty za pośrednictwem e-sklepów była rzadkością. Do tej części rynku należało jedynie 8 proc. łącznego obrotu. Dziś zieloną herbatę coraz częściej i w chętniej zamawia się przez internet, a sprzedawcy robią co mogą, by klienci dostawali dokładnie to, czego sobie życzą.

Najświeższe listki herbaty zbiera się wczesną wiosną. 4 kwietnia w Chinach wypada w tym roku święto zmarłych, tzw. qingming, dzień sprzątania grobów. To znakomita okazja, by herbaty się napić z rodziną i by zostawić ją także w darze przodkom. Nic więc dziwnego, że internetowe sklepy, zarówno te największe jak Alibaba czy JD oraz mniejsze, robią wszystko, by to z ich oferty skorzystały miliony chętnych.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama