Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.07.2025 10:30 Publikacja: 08.08.2022 03:00
Foto: Adobe Stock
Polacy rocznie na podstawowe produkty spożywcze i chemiczne (FMCG) wydają blisko 190 mld zł, a 21 proc. tej kwoty to produkty pod markami własnymi sieci handlowych – wynika z badania Retail Index firmy NielsenIQ. To niemal 40 mld zł, a wydatki na takie towary rosną szybciej niż cały rynek. NielsenIQ podaje, że w ciągu 12 miesięcy kończących się w czerwcu 2022 r. wartość sprzedaży marek własnych rosła w tempie 10,7 proc. rok do roku, podczas gdy cały koszyk FMCG – o 8,4 proc.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Akcje Levi Strauss wzrosły o ponad 7 procent w handlu przedsesyjnym w piątek, gdy producent jeansów podniósł swo...
Prezydent USA Donald Trump napisał w liście do kanadyjskiego premiera Marka Carneya, że 1 sierpnia może nałożyć...
Wartość importu odzieży z Chin do Stanów Zjednoczonych spadła w maju do najniższego miesięcznego poziomu od 22 l...
Donald Trump zapowiedział we wtorek, że nałoży 50-procentowe cło na całą miedź importowaną do USA. Nie sprecyzow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas