Reklama
Rozwiń
Reklama

Dla Polaków w sklepach ma być tanio. Rośnie popularność marek własnych

Sprzedaż marek własnych sieci handlowych rośnie szybciej niż cały rynek. Podbijają nowe kategorie produktów.

Publikacja: 08.08.2022 03:00

Dla Polaków w sklepach ma być tanio. Rośnie popularność marek własnych

Foto: Adobe Stock

Polacy rocznie na podstawowe produkty spożywcze i chemiczne (FMCG) wydają blisko 190 mld zł, a 21 proc. tej kwoty to produkty pod markami własnymi sieci handlowych – wynika z badania Retail Index firmy NielsenIQ. To niemal 40 mld zł, a wydatki na takie towary rosną szybciej niż cały rynek. NielsenIQ podaje, że w ciągu 12 miesięcy kończących się w czerwcu 2022 r. wartość sprzedaży marek własnych rosła w tempie 10,7 proc. rok do roku, podczas gdy cały koszyk FMCG – o 8,4 proc.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Handel
PKO BP i Allegro łączą siły. „Płatności na jeden klik"
Handel
Szwajcarski eksport pod presją ceł. Donald Trump zapowiada porozumienie
Handel
IKEA z ogromnym spadkiem zysku. Szwedzki gigant skończy z niskimi cenami?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
Pfizer kupuje producenta leków na otyłość Metsera. Potężna transakcja
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama