Lidl rozwija eksport polskich produktów

Produkty spożywcze z Polski za blisko 4,3 mld zł trafiły w 2021 r. na rynki zagraniczne za pośrednictwem sieci Lidl.

Publikacja: 26.05.2022 14:35

Lidl rozwija eksport polskich produktów

Foto: Bloomberg

Lidl podaje, że przez cztery lata wyeksportował krajowe produkty o wartości ponad 13 mld zł. Firma na co dzień współpracuje z ponad 740 dostawcami z Polski, natomiast w ofercie sieci każdego dnia klienci mają dostęp do ponad 480 produktów z oznaczeniem „Produkt polski”.

Sieć podkreśla, że jednym z celów jest wspieranie eksportu polskich wyrobów w ramach marek własnych Lidl, które dzięki rekomendacjom zakupowym Lidl Polska trafiają na półki sklepów sieci działających poza granicami kraju. Tylko w 2021 roku 276 polskich dostawców wyeksportowało swoje produkty w ramach marek własnych Lidl na 28 zagranicznych rynków, na których obecny jest Lidl, zaś wartość wyniosła blisko 4,3 mld zł. Lidl Polska w dalszym ciągu zamierza promować i wspierać eksport polskich produktów na rynkach zagranicznych.

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Handel
Chiny zaskarżyły cła Trumpa do WTO. Pekin: To działania protekcjonistyczne
Materiał Promocyjny
Koszty leczenia w przypadku urazów na stoku potrafią poważnie zaskoczyć
Handel
Chińskie cła na kopaliny z USA, Google pod lupą Pekinu. Kto zyskuje, a kto traci?
Handel
Polskie firmy walczą z omijaniem cła przez dostawców z Chin
Handel
Chińskie zakupy będą droższe. Bruksela nałoży cła na paczki z Temu i Shein
Handel
Trwa niepewność, komu grożą wyższe cła w USA