Reklama

„The Last of Us”: Ostatni na pierwszym miejscu

Adaptacja gry „The Last of Us” osiąga zawrotne wyniki popularności na HBO

Publikacja: 18.01.2023 12:14

„The Last of Us”: Ostatni na pierwszym miejscu

Foto: materiały prasowe

4,7 mln ludzi zasiadło w niedzielny wieczór przed telewizorami i urządzeniami mobilnymi – i to tylko w samych Stanach Zjednoczonych – by obejrzeć pierwszy odcinek nowej produkcji. Większe otwarcie w ostatnich dwóch dekadach na tym kanale zanotował tylko „Ród smoka” w sierpniu 2022 r. „The Last of Us” („Ostatni spośród nas”) na zlecenie HBO zrealizowało Sony Pictures Television i PlayStation Productions – wytwórnie nieprzypadkowe, bo serial stanowi adaptację popularnej gry video. Właśnie dlatego była to tak gorąco oczekiwana premiera. Tytuł od miesięcy powracał jako największy potencjalny hit telewizyjny roku. A dwa dni po premierze internet wciąż rozpalają dyskusje, na ile serial stanowi udaną oraz wierną ekranizację. Reakcje fanów gry są jeszcze lepsze niż krytyków, którzy ocenili zarówno pierwszy odcinek jak i całą serię bardzo dobrze. Kolejne odcinki (w sumie dziewięć) będą dostępne w polskim HBO co poniedziałek.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Film
Czarny papież z dredami na motorowerze oraz Blanchett, Roberts i Clooney w Wenecji
Patronat Rzeczpospolitej
Rusza 14. Festiwal Filmowy „Hommage à Kieślowski” w Sokołowsku
Film
Wenecja pełna niepokoju: Film o tragedii Palestyny i nowy „Frankenstein"
Film
Haniebna decyzja Woody’ego Allena: będzie gwiazdą Tygodnia Filmowego w Moskwie
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Film
Daniel Olbrychski – wiele twarzy artysty
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama