Reklama
Rozwiń

„The Last of Us”: Ostatni na pierwszym miejscu

Adaptacja gry „The Last of Us” osiąga zawrotne wyniki popularności na HBO

Publikacja: 18.01.2023 12:14

„The Last of Us”: Ostatni na pierwszym miejscu

Foto: materiały prasowe

4,7 mln ludzi zasiadło w niedzielny wieczór przed telewizorami i urządzeniami mobilnymi – i to tylko w samych Stanach Zjednoczonych – by obejrzeć pierwszy odcinek nowej produkcji. Większe otwarcie w ostatnich dwóch dekadach na tym kanale zanotował tylko „Ród smoka” w sierpniu 2022 r. „The Last of Us” („Ostatni spośród nas”) na zlecenie HBO zrealizowało Sony Pictures Television i PlayStation Productions – wytwórnie nieprzypadkowe, bo serial stanowi adaptację popularnej gry video. Właśnie dlatego była to tak gorąco oczekiwana premiera. Tytuł od miesięcy powracał jako największy potencjalny hit telewizyjny roku. A dwa dni po premierze internet wciąż rozpalają dyskusje, na ile serial stanowi udaną oraz wierną ekranizację. Reakcje fanów gry są jeszcze lepsze niż krytyków, którzy ocenili zarówno pierwszy odcinek jak i całą serię bardzo dobrze. Kolejne odcinki (w sumie dziewięć) będą dostępne w polskim HBO co poniedziałek.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Patronat Rzeczpospolitej
19. BNP Paribas Dwa Brzegi: Złota Palma z Cannes na otwarcie, Marcin Dorociński bohaterem retrospektywy
Film
Zmarł Michael Madsen, znany aktor filmów Quentina Tarantino
Film
Dinozaury, Superman i „Vinci 2" Machulskiego. Co czeka na nas w kinach latam?
Film
Nowa „Lalka" Netfliksa. Czym nas zaskoczy serial Maślony z Drzymalską i Szuchardtem?
Film
Brad Pitt jedzie w zwariowany sposób bolidem F1