Reklama
Rozwiń
Reklama

Polski biznes testuje wspólne zakupy

Nowy klaster z rynku spożywczego skupia tak znanych graczy, jak Mlekovita, Dawtona czy SuperDrob. Wielcy przemysłu spożywczego łączą się, żeby razem kupować energię, ubezpieczenia czy reklamy.

Aktualizacja: 06.11.2019 06:33 Publikacja: 05.11.2019 21:00

Polski biznes testuje wspólne zakupy

Foto: Adobe Stock

Duży może więcej – to zasada, którą kierują się klastry. Choć o współpracę wśród firm rynku spożywczego jest trudno, pierwsze szlaki przeciera nowy klaster, który po cichu od czerwca buduje swoje struktury. Ma pomóc w ekspansji zagranicznej, zdobyć nowe sieci dystrybucji, a przede wszystkim jako duży partner do negocjacji we wspólnych zakupach uzyskać spore oszczędności.

Ostrożna współpraca

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Arabska przystań rosyjskich bogaczy. Tam sankcje nie działają
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Biznes
Amica ma spadek przychodów, ale poprawia zyski
Biznes
Ukraina negocjuje z USA, wojskowe Schengen i paliwa kopalne na COP30
Biznes
Gospodarcza pogoń trwa
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Biznes
Spór o przepisy antynikotynowe na szczycie WHO w Genewie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama