Reklama
Rozwiń
Reklama

Polski biznes testuje wspólne zakupy

Nowy klaster z rynku spożywczego skupia tak znanych graczy, jak Mlekovita, Dawtona czy SuperDrob. Wielcy przemysłu spożywczego łączą się, żeby razem kupować energię, ubezpieczenia czy reklamy.

Aktualizacja: 06.11.2019 06:33 Publikacja: 05.11.2019 21:00

Polski biznes testuje wspólne zakupy

Foto: Adobe Stock

Duży może więcej – to zasada, którą kierują się klastry. Choć o współpracę wśród firm rynku spożywczego jest trudno, pierwsze szlaki przeciera nowy klaster, który po cichu od czerwca buduje swoje struktury. Ma pomóc w ekspansji zagranicznej, zdobyć nowe sieci dystrybucji, a przede wszystkim jako duży partner do negocjacji we wspólnych zakupach uzyskać spore oszczędności.

Ostrożna współpraca

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Miliardy dla startupów, UE uderza w eksport Chin i walka z korupcją w Kijowie
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Biznes
Afera korupcyjna na Ukrainie, tania energia, Pekin puszcza oko do Madrytu
Biznes
Sebastian Kondracki: Bielik AI ma już milion pobrań. I w żadnym wypadku nie jest na sprzedaż
Patronat Rzeczpospolitej
Samodzielność to nowa waluta przyszłości
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Pożyczki z SAFE zagrożone, odwet Brukseli na Chinach i zwolnienie z relokacji
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama