fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Hotele

Holiday Inn Express w Wałbrzychu

Materiały Promocyjne
Holiday Inn Express, marka należąca do jednej z największych na świecie sieci hotelowych InterContinental Hotels Group, będzie operatorem hotelu budowanego w ramach kompleksu handlowo-usługowo-rozrywkowego Galerii Victoria w Wałbrzychu
Powierzchnia hotelu, w którym będzie w sumie 130 pokojów, wyniesie 5,4 tys. mkw. Wraz z sąsiadującą Galerią Victoria oraz parkiem handlowym, obiekt stanowić będzie część kompleksu o funkcjach handlowej, rozrywkowej oraz biznesowej.
Hotel zaprojektowało studio architektoniczne Archina z Pragi, a generalnym wykonawcą inwestycji będzie spółka Agencja Fregata. Prace nad budową obiektu rozpoczęły się we wrześniu, oddanie hotelu do użytku planowane jest na maj 2012 r. Łączna wartość inwestycji to około 6 milionów euro. - Dzięki hotelowi pod marką InterContinental oferta naszego centrum handlowego znacznie się wzbogaci – mówi Richard Keen, dyrektor Keen Property Partners Retail, dewelopera centrum handlowego. - Jestem przekonany, że będziemy mogli w o wiele większym stopniu zaspokoić potrzeby lokalnego rynku i turystów odwiedzających Wałbrzych.
Holiday Inn Express to jedna z najszybciej rozwijających się marek w segmencie hoteli klasy średniej, która nasawiona jest i na klientów biznesowych i na zwykłych turystów. Nowy hotel w Wałbrzychu będzie dysponować 130 pokojami rozmieszczonymi na 5 piętrach – będą to pokoje dwuosobowe z oddzielnymi łóżkami lub takie same pokoje z łóżkiem podwójnym. Prawie połowę pokojów będzie można ze sobą łączyć, co pozwoli na wspólne zamieszkanie całym rodzinom. Goście hotelu będą mogli także korzystać z sali śniadaniowej, baru w hotelowym lobby oraz sali konferencyjnej, która pomieści 90 osób. Będzie ona dzielona  przesuwaną ścianą, dzięki czemu równolegle organizować będzie można dwie konferencje. Atutem hotelu będzie bliskość Galerii Victoria z licznymi sklepami polskich i międzynarodowych marek, restauracjami, kinem oraz placem zabaw. - Wałbrzych to jedno z najszybciej rozwijających się miast w południowo-zachodniej Polsce, którego potencjał z pewnością będzie sprzyjać rozwojowi firm lokalnych oraz międzynarodowych – ocenia David Nath, dyrektor generalny Key Hotels Group. - Czynnik ten doskonale wpisuje się w koncepcję hotelu Holiday Inn Express. Galeria Victoria to dwupoziomowy kompleks handlowy (43 tys. m2) z supermarketem Intermarché Super, około 120 sklepami, sklepem Media Markt oraz licznymi punktami usługowymi. W części rozrywkowej znajduje się wieloekranowe kino Cinema City, plac zabaw, a także dziesięć restauracji, punktów gastronomicznych i kawiarni. Oficjalne otwarcie miało miejsce 16 października 2010 r. Wartość inwestycji wraz z planowaną częścią hotelową oraz dodatkowymi elementami to około 95 milionów euro.
Źródło: turystyka.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA