fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Promocja turystyczna

„Mazury Cud Natury" najlepszym projektem PR

Głosowanie na Mazury w plebiscycie na siedem naturanych cudów świata w Gdańsku
Materiały Promocyjne
Najlepszym projektem w kategorii „PR miejsca, miasta lub regionu" w konkursie Związku Firm Public Relations Złote Spinacze została uznana kampania „Mazury Cud Natury"
Do tegorocznej, dziewiątej edycji „Złotych Spinaczy" wpłynęło 178 zgłoszeń. Do ścisłego finału zakwalifikowało się 55 projektów, które rywalizowały o nagrodę główną w 19 kategoriach.
Jak podkreśla Radosław Zawadzki, dyrektor departamentu koordynacji promocji Urzędu Marszałkowskiego w Olsztynie, który odebrał statuetkę laureata, realizowana przez samorząd województwa warmińsko-mazurskiego kampania, walczyła z rekordową liczbą zgłoszonych w tym roku projektami. Konkurs "Złote Spinacze" został zainicjowany przez Związek Firm Public Relations w 2003 roku. Celem konkursu jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży public relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku przez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów.
Konkurs ma charakter otwarty. Kierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce: agencji PR, działów PR i komunikacji firm i instytucji, organów samorządowych i organizacji pozarządowych. W skład jury oceniającego nadesłane projekty wchodzą eksperci i przedstawiciele świata PR, mediów, biznesu oraz innych opiniotwórczych organizacji. Nad tajnością głosowania i zgodnością konkursu z regulaminem czuwa firma doradcza KPMG. Rozstrzygnięcie konkursu odbyło się podczas gali na zakończenie Kongresu PR Forum 2011 w Warszawie.
Źródło: turystyka.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA