Marka z grafiką tworzy całość

Fotorzepa, Radek Pasterski RP Radek Pasterski
O tym, czy SeXemisja wystąpi w roli marki Telewizji Polskiej zdecyduje jeszcze raz Urząd Patentowy
UP musi ocenić, jak przeciętni odbiorcy postrzegają w całości ten znak – orzekł wojewódzki sąd administracyjny (sygn. VI Wa/SA 1018/08) po tym, jak urząd odmówił TVP SA jego rejestracji.Znak SeXemisja TVP zgłosiła łącznie z grafiką. Chciała zastrzec go w kilku klasach towarowych, w tym w kl. 9 m.in. na: telewizyjne audycje, filmy i reportaże; w kl. 38 m.in. na: przekazywanie fonii, wizji, rozpowszechnianie programów, usługi teleteksowe; w kl. 41 m.in. na: organizowanie, montaż i produkcję programów i imprez artystycznych, usługi wynajmu nagrań i studiów nagrań, produkcję filmów i spektakli.UP odmówił ochrony na ten znak właśnie w wymienionych klasach. Przeciwstawił słowny znak Seksmisja, który korzysta z wcześniejszej ochrony od października 1996 r. Zastrzegło go Studio Filmowe Zebra w Warszawie na podobne towary i usługi, w tym na: montaż programów telewizyjnych, organizowanie konkursów, teleturniejów, usługi studia filmowego, nagrywanie filmów, ...
Źródło: Rzeczpospolita

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL