fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Ubezpieczenia

Bezpieczniej z Link4

Bloomberg
Jak jeździć bezpiecznie? Teraz możesz podpatrzeć, jak to robią instruktorzy ze Szkoły Bezpiecznej Jazdy – Sobiesław Zasada Centrum.

Link4 postanowił zamieścić filmy z ich udziałem w mediach społecznościowych. Możesz też oczywiście zapisać się do nich na szkolenie.

- Wszystkich kierowców zachęcamy do udziału w kursach bezpiecznej jazdy – mówi Marek Baran, dyrektor ds. Public Relations w Link4. - Każda minuta treningu pod okiem instruktora może okazać się bezcenna w sytuacjach ekstremalnych, takich jak: poślizg, gwałtowne hamowanie, nieoczekiwana zmiana warunków na drodze.

Z 10 filmów przygotowanych przez ubezpieczyciela, które oczywiście są tylko wstępem do doskonalenia umiejętności za kierownicą, można dowiedzieć się o wielu aspektach związanych z bezpieczeństwem, m.in.: jak radzić sobie ze śliską nawierzchnią i jak wyprowadzić auto z poślizgu? Jak omijać przeszkody na drodze? Dlaczego jazda bez ABS może być niebezpieczna i jak bezpiecznie hamować z systemem ABS? Jak bezpieczne pokonać zakręt? Jak prawidłowo zapiąć pas? Jak wygląda prawidłowa pozycja za kierownicą i prawidłowa praca rąk na kierownicy? Czy wreszcie jak korzystać z elektronicznego systemu stabilizacji pojazdu?

Link4 jest partnerem Sobiesław Zasada Centrum od wielu lat i szkoli tam kierowców flotowych oraz indywidualnych. Celem kursów jest kształcenie prawidłowych reakcji za kierownicą w sytuacjach, w których od umiejętności kierowcy zależy bezpieczeństwo jego własne oraz innych uczestników ruchu. Podczas szkoleń instruktorzy starają się pokazać jak jeździć bezpiecznie, efektywnie i co robić, aby zminimalizować ryzyko wypadku lub kolizji.

Do dyspozycji "kursantów" jest m.in. jeden z najlepszych w Europie torów szkoleniowych posiadający: profesjonalny, elektronicznie sterowany "szarpak", system 6 nawadnianych płyt poślizgowych, nawadniany krąg poślizgowy, rynny do aquaplaningu, wzniesienie szkoleniowe wyposażone w płytę poślizgową i zakręt 90 stopni, system elektronicznie sterowanych przeszkód mechanicznych i kurtyn wodnych, elektroniczny pomiar prędkości (z wyświetlaczami na każdym module szkoleniowym).

Źródło: ekonomia.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA