Czego pragną widzowie nc+

Bloomberg
Dziś oferta Canal+ obejmuje sześć kanałów. Rozszerzymy ją do ośmiu – zapowiada w najnowszym numerze Julien Verley, prezes zarządu nc+.

Nadawca chce bardzo wyraźnie zdefiniować charakter każdego kanału. – Tak, aby widz nie miał cienia wątpliwości, czego może się spodziewać, włączając go w prime timie – mówi szef platformy nc+. – To nie będzie zwykłe odkurzenie logo. Dla przykładu: na naszej głównej, flagowej antenie Canal+ nie będziemy już opierać się wyłącznie na filmach, wprowadzimy także najlepsze wydarzenia sportowe, muzykę i nowe programy, w dalszym ciągu bez reklam. Nowością będzie też to, że zamiast jednego kanału sportowego będą dwa. Pozostanie też oczywiście kanał filmowy, ale już familijny zaprezentuje wyraźną ofertę rozrywki rodzinnej. Jestem przekonany, że dwa nowe kanały tylko ugruntują naszą pozycję.

Fenomenem telewizji są dziś seriale. Verley dodaje, że seriale gromadzą przed telewizorami olbrzymią widownię, bez względu na to, czy jesteśmy w Polsce, we Francji czy za oceanem. Trudno porównywać dzisiejsze seriale do tych sprzed dziesięciu lat. – D...

Źródło: Rzeczpospolita

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL